-
pciweb
Ik zou graag jullie mening willen horen over de nieuwe Windows.
Mijn mening,
Ik denk dat deze Windows iets zal worden. Het is eigenlijk Windows Vista maar dan minder zwaar, en microsoft heeft naar de mensen geluisterd dus.
Maar ik denk ook dat windows vista nog goed kan worden. Want kijk naar Windows XP daar was ook na de 2de SP dat het goed was. Dus misschien als ze binnenkort SP2 voor vista uit brengen dat het ook goed zal zijn.
Ik zit al met spanning te wachten op de nieuwe Windows + op SP2 voor vista.
28 oktober 2008 16:22
-
bramjaspers
Ja, ik heb ook hoge verwachtingen in die nieuwe Windows 7.
Ik vind het ook erg prettig van Microsoft je nu niet zo'n hele goede PC nodig hebt.
28 oktober 2008 16:24
-
pciweb
Ja dit vindt ik een plus punt. Dat windows 7 op een oude computer ook kan. Maar hopelijk is het zou!!
28 oktober 2008 16:26
-
jaspervh
ik ben ook wel benieuwd hoe hij wordt. als hij uit is ga ik hem natuurlijk meteen kopen:P
28 oktober 2008 16:42
-
pciweb
ik ga nu alles op volgen over de nieuwe Windows en als hij uit is ga ik het misschien direct kopen.
Ik denk dat ik een week ga wachten en horen hoe de meningen zijn en dan ik ook.
[offtopic]Ik denk wel dat de nieuwe windows moeilijk zal zijn voor de downloaden. Microsoft zal wel alles aan doen voor de piraterij tegen te houwen[/offtopic]
[mod]Alweer een tijdje geleden maar helaas toch weer een algemene opmerking, let op jullie spelling en interpuctie a.u.b.
Dat leest een stuk prettiger. Alvast bedankt[/mod]
28 oktober 2008 16:48
-
bramjaspers
Ik zal eerlijk zeggen, ik denk niet dat ik hem meteen ga kopen.
Eerst downloaden, en als het goed bevalt kopen.
28 oktober 2008 17:59
-
pciweb
Ik heb het artikel van zdnet geupload. De mods. moeten heb nog goedkeuren.
[mod]Is gebeurt[/mod]
28 oktober 2008 18:00
-
arjan_sa
Is dit niet het resultaat van elk bericht over Windows 7? Dat PCIweb hier meer over wilt weten / onze meningen?
Wat ik iig denk:
Windows 7 is dus niet een stripped down versie van vista, en al helemaal geen 'vista maar dan minder zwaar'... Het is (voor zover ik weet) een 'compleet' nieuw geschreven OS die velen malen beter is dan vista (althans, de 'mens'). Windows 7 is nog een versie van Windows en we kennen allemaal wat het windows verhaal is... Maar tegen die tijd ben ik toch al een mac user:).
28 oktober 2008 18:04
-
unknown
Ik kan me niet voorstellen dat ze die taakbalk zo houden. Een sterk pluspunt aan vista was de aero interface, prachtig! Microsoft heeft nu een taakbalk met lelijke achterlijk grote knoppen gemaakt voor touchscreens. Als ze nou eerst eens wachten tot touchscreens betaalbaar zijn en veel gebruikers er een bezitten, maarnee ze vern*ken hun design. Vista heeft toch ook ondersteuning voor touchscreens of wat ? :S
28 oktober 2008 20:07
-
louwrens
[quote=121860]
ja, kijk maar naar die HP tablet pc's
maar voor de gamer lijkt me touchscreen nutteloos.
28 oktober 2008 20:09