-
vixsta
Hallo,
ik heb een licentie van Convert x to dvd gekocht, als ik iets brand gaat dat goed maar wanneer ik hem op de tv wil kijken zegt hij empty, en dat terwijl hij het op de pc wel doet?
weet iemand wat ik moet doen?
25 oktober 2008 12:25
-
masterwillems
Heb je het goed gebrand? dus als video dvd en geen data dvd oid? Gebruik je een DvD-R of DvD-RW?
25 oktober 2008 12:32
-
blacksorcerer
Brandt je het met ingebouwde dvd-brand-softwate van Convert X to DVD?
Zo ja, probeer het dan eens met andere brandsoftware, bijvoorbeeld als je Nero heb, gebruik die en zich ook de Data Verificatie aan (een keuzevakje daarvoor staat op het venster tijdens het branden zelf).
Probeer ook eens een ander (merk/type) brandschijfje en probeer het eens op een andere losse dvd-speler (dat lost natuurlijk niet direct je probleem op, maar het kan wel al wat meer zeggen over waar het probleem ligt).
Let er ook op dat je de allerlaatste update hebt, want ik zie dat er wel eens eerder problemen mee zijn geweest, en aangezien je een licentie hebt, zou dat volledig up-to-date zijn geen probleem moeten zijn.
Zet ook "Prefer SAO for DVD-R" aan, SAO staat namelijk voor Session-at-Once.
Wellicht dat je een NTSC of bepaalde PAL regio hebt, die je dvd-speler niet aankunnen, terwijl de pc met dat soort dingen geen problemen heeft.
Soms kan het ook wat uitmaken of je DVD-R of DVD+R gebruikt, sommige dvd-spelers prefereren DVD+R, dus als je nu DVD-R gebruikt, probeer eens de andere.
Redelijk wat dingen waar je naar kan kijken dus. Mocht je sommige van die, of bepaalde termen, niet begrijpen, zoek het dan eerst even op met Google, en probeer ons zo veel mogelijk aan te geven wat je allemaal geprobeerd hebt ;)
25 oktober 2008 12:45
-
vixsta
Ik brand met de ingebouwde software van Convert X to dvd, ik zal het ook eens met nero proberen.:P
nog even een kleine aanpassing: de dvd's werken wel als ik ze op XP door dvdshrink haal (op mijn vista pc werkt het niet). dat kost wel weer een extra dvd en tijd.
ik gebruik nu PLATIUM dvd's maar bij emtec dvd's doet hij het ook niet.
Ik zal nu eens kijken of ik instellingen kan wijzigen.
oja, het zijn dvd+r dvd's
25 oktober 2008 13:02
-
kyentei
[quote=121737]
Volgens mij kan je er gewoon een ISO van maken, om die dan door dvdshrink te halen (met lange films maakt convertXtodvd ze weleens t? groot voor een DvD, daarom gebruikte ik het.)
25 oktober 2008 13:48
-
vixsta
dvd shrink doet het niet bij mij, heb ik ook al een topic over maar niemand antwoord:(
25 oktober 2008 14:07