RPM Pro voor SOFII
Topic gesloten
oktober 2008
-
revolutionHallo beste mensen,
Ik had een vraagje betreft soldier of fortune II. Ik speel dit spelletje vaak online tegen andere mensen. Nou is het zo dat je RPM pro voor deze game kan installeren zodat je andere wapens, geluiden etc. krijgt.
Alleen ik draai sofII niet via een cd ik heb de game full in een map en draai het vanuit daar. Alleen wil ik nu rpm pro installeren maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.. Is er iemand bekend met de game en heeft iemand rpm pro ge?nstalleerd.. Kun je mij dan even helpen.
Alvast vriendelijk bedankt.19 oktober 2008 18:13 -
masterwillemsZoals ik het nu hoor klinkt het alsof je SoF2 niet legaal hebt en mogen wij jou ook niet verder helpen met het probleem.19 oktober 2008 18:29
-
revolutionhoeft tog niet perse19 oktober 2008 18:45
-
masterwillems[quote=121480]
Als hij niet legaal is mogen wij jou niet verder helpen.19 oktober 2008 18:51 -
erwin_wBeste Revolution, aangezien je nogal twijfelt over de kwestie legaal/illegaal, lees even de regels nog maar eens door.
Betreft het een illegale versie dan gaat hier een lock op, dus kom met het tegendeel anders gaat deze op slot.19 oktober 2008 19:11 -
revolutioneerlijk gezegd weet ik dat niet een vriend van mij heeft dit op mij pc gezet en het was zijn cd hij heeft ervoor gezorgd dat ik het zonder cd kan opstarten hoe weet ik echt niet. Met wat voor bewijs moet ik anders komen?19 oktober 2008 20:06
-
masterwillemsNiets, hieruit kunnen wij halen dat het spel gekopieerd is wat is illegaal is, kan deze dicht.
[mod]Topic-Lock[/mod]19 oktober 2008 20:08 -
erwin_wAls hij er voor gezorgd heeft dat het zonder cd gestart kan worden dan heb je een patch erop gekregen en dat is dus illegaal, je behoort de originele cd te hebben om dit spel te kunnen spelen (geldt voor meerdere spellen) en dat wordt d.m.v. deze patch overruled.
Koop andere de originele cd, dan heb je dit probleem niet hier op TW (regels zijn regels)
Dus helaas voor jou gaat hier een slot op.
[offtopic]Nou zeg, dat is dubbelop h?[/offtopic][mod]Topic Lock[/mod]19 oktober 2008 20:09