-
lorre851
Hallo TWrzz,
Ik heb net een hele lijst vehicle mods ge?nstalleerd op mijn GTA San Andreas. Nu, het spel loopt vast nadat ik mijn savegame laad of een nieuw spel start. Waarschijnlijk ligt het aan ??n van die mods, maar ik heb er een stuk of 70 ge?nstalleerd en ik zou echt niet weten hoe ik de juiste eruit moet halen...
Weet iemand misschien een manier om de foute mod eruit te halen zonder GTA opnieuw te hoeven installeren ?n alle mods erbij?
15 oktober 2008 15:46
-
masterwillems
Ben bang dat het enige wat je kan doen is of alle mods weghalen en 1 voor 1 opnieuw installeren (en kijken of het goed gaat.)
Of heel GTA opnieuw installeren en daarna de mods 1 voor 1 installeren, ik denk namelijk dat het niet erg goed voor San Andreas is als je 70 mods tegelijk installeerd en dan gaat spelen, dan worden er teveel files aangepast.
15 oktober 2008 15:55
-
lorre851
Als het niet anders kan...
15 oktober 2008 16:37
-
leviathan
Het ligt niet aan een van de mods, het ligt aan allemaal.
De GTA-engine kan maar een bepaald aantal custom vehicles verwerken, hoeveel weet ik niet precies. Bij de oudste games was het maar 4, ik weet niet of het inmiddels al meer geworden is.
Daarom alles eraf gooien en alleen diegenen die jou het tofste lijken installeren.
Test de game, als het werkt, neem dan de volgende op de lijst erbij. Etc.
15 oktober 2008 17:50
-
wesley123
De GTA engine kan idd niet veel trekken, alhoewel ik er ook een stuk of 40 heb gemod. Bij mij loopt hij nu nog redelijk maar je kunt wel het verschil merken.
Misschien helpt het als je in stream.ini het geheugengebruik laat toenemen, ik weet het niet zeker maar misschien helpt het.
Zo niet, dan zul je ze allemaal weer opnieuw moeten installeren.
16 oktober 2008 13:53