Kan niet updaten
oktober 2008
-
zoneIk heb een weekje een nvidia geforce 8400 .
Nu zit ik met het iritant probleem dat ik alleen maar de drivers kan installeren vanop de cd .
De drivers van op internet lukken niet .
Ik heb al via apparaatbeheer geprobeerd de drivers bij te werken , maar tevergeefs.
Hij zegt altijd : "Uw systeem is niet aangepast"
Kan ik toch nog een andere manier vinden ?
(geef neit als oplossing systeemherstel want dan verlies ik teveel kostbare software.10 oktober 2008 22:23 -
masterwillemsWeet je zeker dat het de goede drivers zijn die je download?
En voor welke pc is het want in geen van de pc's in je HW profiel heb je er een met een 8400.10 oktober 2008 22:43 -
blacksorcererDe?nstalleer alle grafische drivers in Configuratiescherm -> Software, zowel die van Microsoft, ATI als NVidia. Wellicht heb je dan tijdelijk een kleinere resolutie, maar dat komt wel weer goed. Ga dan naar de offici?le NVidia site en probeer eerst "Option2: Automatically find drivers for my NVIDIA products" door op Graphics Drivers button te klikken en doorloop dat proces (let erop dat je de ActiveX component toelaat en er geen pop-up blocker o.i.d. iets tegenhoudt).
Wil dat niet lukken, doe dan een manuele download door de 8 series te kiezen, je type besturingssysteem en taal van je systeem. Vervolgens heb je dat bestand gedownload en probeer je te installeren. Wellicht moet je eerst nog je PC herstarten.
Lukt dat ook niet, zet hier dan foutmelding die optreed bij de installatie en info over je besturingssysteem e.d.11 oktober 2008 01:30 -
louwrensff Driver Sweeper runnen is veilige modus?11 oktober 2008 19:21
-
zoneTevergeefs , niet gelukt .12 oktober 2008 14:21
-
lorre851Hmm... Verwijder alle drivers en probeer dan nog eens met Driver Sweeper, gevolgd door een schijfopruiming en een CCleaner (ook in het register). Probeer dan eens een Registry Mechanic te draaien en herstart je computer opnieuw. Probeer verder nog eens alle cleaning - programma's die je maar kent.
Daarna probeer je het nog eens!12 oktober 2008 18:32 -
louwrensWindows Management Instrumentation mss uit staan?
heb ik ook gedaan (service's tweaken), maar toen wist windows niet meer wat in me pc zat :P
12 oktober 2008 21:43