mooie website, alleen het laden duurt lang bij mij
28 december 2008 13:03
nickk
[quote=125308]Welke browser?
28 december 2008 13:09
leviathan
Ziet er leuk uit, al maakt de witte sneeuw de witte tekst bijna onleesbaar.
28 december 2008 13:39
loek
Allereerst leuk idee om daarover een website te maken.
De pagina word alleen niet helemaal goed weergegeven in mijn browser, alle tekst word naar boven geschoven waardoor bijvoorbeeld het menu uit zijn kader komt. Maak je hier eigenlijk niet zo druk om want mijn browser (opera) wordt door zo weinig mensen gebruikt dat het amper de moeite is om hier aandacht aan te bestenden (maar ik wou het toch even melden).
Ik zou je wel aanraden om alles in ??n soort lettertype te doen, want ik zie volgens mij de tekst in Arial en het menu en linkpartners in Times new Roman.
Verder zie ik je afbeeldingen door de webbrowser zijn geschaald om het zo maar te zeggen. Ik raad je aan om je afbeeldingen van te voren te schalen dan krijg je niet van die lelijke pixels.
Alles bij elkaar ziet het er goed uit ga vooral zo door!
----
Whoo ik herlaad te pagina en zie dat ik prongelijk wel heel veel aangepast dingen heb :s weet niett hoe het komt want heb alless maar een keer aangepast , sorry.
28 december 2008 16:16
nickk
Opera wordt inderdaad niet goed ondersteund en heb ik daarvoor ook niet getest.
28 december 2008 16:57
bramjaspers
Bij mij duurt het laden niet lang, (getest met IE7).
28 december 2008 19:53
nickk
[offtopic]Het laden gaat soms snel omdat er weinig bezoekers op een niet betaalde website zijn en soms langzaam omdat er veel zijn, is mijn ervaring.[/offtopic]
Mag ik verder wat jullie van de site vinden en evt aanpassingen?
29 december 2008 18:33
erwin_w
Ik zie dat je bijna de gehele layout als ??n afbeelding hebt staan, is het niet logischer om daar aparte afbeeldingen van te maken zodat de laadtijd hierdoor misschien versnelt kan worden.
Nu is het zo:
[img]http://i369.photobucket.com/albums/oo134/problemsearch/Nieuw.jpg[/img]
Doordat je ??n grote afbeelding gebruikt ben je wel gebonden aan je ruimte voor tekst waardoor je nu ziet dat er tekst door de scheidingslijnen gaan.
Ook heb je de plaatjes op photobucket gezet, is het niet verstandiger om deze op je ruimte van je provider te plaatsen, zal een stuk sneller gaan dan laden van photobucket.
29 december 2008 19:53
timenting
hallo
ja leuk gedaan, maar even dit ben ik dan de enigste die dat wit nog steeds iritand vind ? na mijn mening dan het lijkt zo leeg nu
en je lettertype times new roman helemaal >? zou wel leuk zijn.
wat mij opvalt is het linker menu staat een beetje raar met de site,
sorry lals er spelfouten zijn heb me vingers ine eee nsnijmaschiene gehad vandaag
29 december 2008 20:12
nickk
Door de plaatjes op photobucket te zetten, laden de afbeeldingen veel sneller dan op de - gratis - host 000webhost.com.
De layout bestond eerst uit meerdere delen, maar dat trok FF en GC niet goed, waardoor ik het eerst aan elkaar heb gemaakt, waardoor ze het goed trekken (IE automatisch al goed). Momenteel ben ik bezig om het in losse delen weer te zetten, maar ik vindt eerst dat alle browser goed de website tonen.
Dus dat zijn de 2 redenen, Erwin_w.
Edit - Je abn Timenting is niet zo goed, maar het lettertype moet nog veranderd worden, waar ik nog geen tijd voor heb gehard. Dit veranderd zo snel mogelijk.