Er zijn wel wat nadelen aan Messenger Discovery Live die eigenlijk ook getoond moeten worden. Messenger Live Discovery disabled ook een heleboel belangrijke functies in messenger, zoals bijvoorbeeld het feit dat je geen proxy meer kunt gebruiken (Hij connect simpelweg niet meer) en nog wat andere extra dingen.
02 oktober 2008 19:14
erwin_w
Als het goed is zou dit alles op de site van de makers moeten staan denk ik zo.
Staat wel bij dat er min-punten zijn maar dan ook weer plus-punten, zo is er altijd wel wat met die programma's
02 oktober 2008 21:26
kyentei
[quote=120941]
Correct, maar dit weet ik gewoon uit eigen ervaring. En dat ligt niet aan het OS of het systeem, dit is eigenlijk ook algemeen bekend van Discovery.
02 oktober 2008 21:30
bj farmore
Is er zekerheid over dat er geen spyware o.i.d. inzit?? Begin vorig jaar heb ik deze ook nog geprobeerd en toen kwam er juist wel spyware mee, toen kreeg ik vaak rare pop-ups. Ook werkten sommige functies na een maand niet meer, veel functies die je onder het typen kon aanroepen werkten/weigerden gewoon.
02 oktober 2008 21:33
kyentei
Ook correct, maar on the other hand, het is wel een handig programmatje, en ik geloof idd dat de spyware eruit is gehaald (als het programma zelf al niet als spyware telt)
02 oktober 2008 21:35
lbjornl
Ik krijg melding AVG van trojan en wlm 9.0 ( de nieuwste wilt nietmeer opstarten ) . Mss tool toch weghalen voordat er meer zekerheid is?!
22 oktober 2008 16:30
erwin_w
Dat van WLM9 staat ook vermeld op de site, deze was (nog) niet getest en ze vermelden daar ook dat deze zeer waarschijnlijk niet zou werken, dus die melding van dat WLM 9 niet werkt klopt dus, is niets nieuws.
Dat AVG een trojan vind zou kunnen maar bij avast krijg ik geen melding, dit gebeurt wel eens vaker.
Als men gewoon de site van de makers in de gaten houd dan kan men zelf bepalen of ze die gebruiken of niet.
Het programma zelf wordt hier niet aangeboden en is alleen van de site zelf af te halen.
22 oktober 2008 17:08
kyentei
Het programma "plugged" zichzelf in in msn, no shit dat AVG het als een trojan ziet. =/ Dat doet AVG overigens wel vaker.... uit mijn eigen ervaring veel vaker dan avast, ook blijft AVG alle exclusions gewoon blokkeren. Er is dus niks mis met Messenger Discovery Live (behalve wat ik hierboven al aangegeven heb) ;)
22 oktober 2008 18:30
masterwillems
Iemand die ik ken had deze add-on gebruikt en ik ben een halve dag bezig geweest om alles weg te halen wat hij had aangericht, ik weet niet of het door de installatie kwam of door het downloaden van een 3rd party site (was er zelf niet bij toen ze het installeerde) maar ik ben er iig niet blij mee (N).
22 oktober 2008 18:36
louwrens
Ook maar ff gedownload ^^, maar WLM kan niet eens meer opstarten :P
hij crasht al, als ik op de snelkoppeling klik XD. Najah, hij werkt niet op WLM9beta
@Erwin hieronder: I know, waar toch ff proberen(A)