-
kyentei
Ik wil niet weer vervelend zijn of zeuren over een post hoor, maar ditmaal werkt het programma niet zoals erwin_w deze beschrijft.
De messenger en filetransfer werken, en ik weet ook dat ik dat goed doe. Maar de "Administrative/Command" functie werkt niet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik controle overneem over een andere computer in mijn netwerk?
Bvd.
02 oktober 2008 18:56
-
erwin_w
Ik heb het zelf even gechecked en waarempel, je hebt gelijk.
Ik had het vanmiddag nog geprobeerd maar nu werkt deze hier ook niet.
Ik zal even de handleiding doorlezen of ik iets kan vinden.
Mijn excuses hiervoor.
02 oktober 2008 19:16
-
kyentei
[quote=120922]
Geen probleem, ik heb het programma verwijderd omdat ik het redelijk overbodig vond anyways. Ik loop wel naar de andere systemen in mijn netwerk, zo komt de ICT-er toch ook aan zijn dagelijkse beweging. =)
02 oktober 2008 19:20
-
ikkus
Even een tip van mij, als je remote desktop wil kan je natuurlijk ook de standaard XP/Vista functie gebruiken of iets als RealVNC.
En ja, die dagelijkse beweging is goed enzo (ik doe er zelf niet aan, ik drink gewoon alles light en diet), maar remote desktop is soms ook gewoon erg handig :p
[offtopic]Ik gebruik RealVNC ook voor mijn server, ookal heeft hij een monitor, maar hij staat meer dan 20 kilometer van mijn huis, en dat stuk ga ik niet lopen :P[/offtopic]
02 oktober 2008 19:39
-
masterwillems
[quote]Offtopic: Ik gebruik RealVNC ook voor mijn server, ookal heeft hij een monitor, maar hij staat meer dan 20 kilometer van mijn huis, en dat stuk ga ik niet lopen :P[/quote]
Dan ga je maar fietsen!
02 oktober 2008 19:45
-
kyentei
[offtopic][quote=120926]
Je vergeet je offtopics tags, [color=white]kut.[/color][/offtopic]
Maybe gebruik ik die VNC wel via hamachi als ik op school zit (zitten achter proxy+abuse dus moet wel via hamachi) maar verder boeit het ook niet echt, 't was meer een "report" van een fout in het programma =)
Edit: even iets uit de tekst onzichtbaar gemaakt.
02 oktober 2008 21:12
-
erwin_w
Tjonge jonge, wat een discussie is hiermee losgekomen.
Ik zal morgen er nog eens naar kijken, volgens mij heeft het met de firewall te maken want als ik vanaf de andere pc op mijn eigen dit uitvoer werkt het wel.
Die andere pc heeft een zwaarder ingesteld firewall, is nl. van het werk.
Mocht het blijken dat het nog niet lekker loopt verwijder ik de betreffende tool.
02 oktober 2008 21:24