Re: NEXTLevel_by_Vathanx.zip
oktober 2008
-
klopkoekMij lukt het niet om deze skin op mijn pc te krijgen.
Telkens als ik hem in de map Windows -> Themes stop.
En ik klik erop eorp. Zie ik de skin niet staan, dus kan hem niet selecteren om heb te nemen.01 oktober 2008 19:03 -
arjan_samisschien omdat je eerst UXtheme patcher erop moet doen -.-'01 oktober 2008 19:12
-
erwin_wKunnen wij er van uit gaan je UXtheme.dll gepatched is met de laatste versie?.
Helaas zet je dat er niet bij.
Vistaglazz, deze heb ik gebruikt en werkt perfect.
Edit: zie net dat je Vista Home gebruikt, volgens de website van Vistaglazz werkt deze daar niet op, werkt vanaf de Premium-versie
Nog iets hier op TW: Klik01 oktober 2008 19:13 -
klopkoekDa's vervelend, is er nog een andere manier,
Zou wel jammer zijn anders01 oktober 2008 19:18 -
erwin_wHeb net mijn bericht ge?dit, staat nog een link bij van iets wat op TW staat. Is het proberen waard.01 oktober 2008 19:19
-
kyenteiEr is een manier om in het register aero in te schakelen op vista home basic, of dit werkt weet ik niet. Ik heb zelf nog nooit home basic gebruikt. Daarna zou je ivm uxtheme patcher of TuneUp Utilities het thema wel voor elkaar kunnen krijgen (uxtheme patcher is .dll files vervangen, TuneUp Utilities vereist eigenlijk geen handelingen in belangrijke dll bestanden.)
Hoe dit allemaal werkt moet je zelf maar even googlen, of gewoon even op TweakWindows.nl zoeken, want ik weet zeker dat het hier staat. Ik ga niet alles voorkauwen.
Succes.02 oktober 2008 09:03