[Lock] Neon?
Topic gesloten
september 2008
-
richard brons[quote=120812]
je bedoeld zeker dat je nog een molex stekkertje over hebt of niet? ik begrijp je ook niet helemaal. Als je nog een molex stekker over hebt dan is die voor eventueel meerdere neon buizen of iets dergelijks.
Graag even nog wat verduidelijken van wat je nou precies bedoeld.29 september 2008 22:45
januari 2010
-
cartuningEr zitten 2 molex stekkers aan meestal.. 1 voor de stroom en die andere zodat je geen stekker mist zal maar zeggen.. daar kun je bijv een hdd of een cdrom drive op aansluiten ;)19 januari 2010 14:13
-
nickkHallo Cartuning,
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.[/i]
Daarnaast bump je ook gigantisch een topic uit September 2008, dat is niet toegestaan volgens de regels van TweakWindows.nl
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met ??n van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
[mod]Topic Lock[/mod]19 januari 2010 15:18