[Lock] Neon?
Topic gesloten
september 2008
-
sonyw810ioke. ik ga morgen voor mijn pc neon halen teminste voor mijn eigengebouwde pc maar nu vraag ik mijn 1 ding af. Hoe sluit ze je aan
Alvast Bedankt
Details:
Revoltec 10cm Cold Cathode Light Red Duo
Oude Pc Denk een Celron want heb hem geverft en opgeknapt met race gaas enzo dus kon hjet niet zo goed zien28 september 2008 17:24 -
erwin_wJij bent goed bezig, eerst onderdelen halen en daarna pas bekijken / uitzoeken hoe je dergelijk zaken moet aansluiten maar je bent niet de enige hoor.
Maar ik denk dat je gewoon even de levering moet afwachten, er zal vast wel een beschrijving bij zitten hoe je dit moet doen.28 september 2008 17:30 -
lucceyVolgensmij gewoon met een molex stekker.28 september 2008 17:32
-
sonyw810ioke bedankt anders koop ik wel een batterij en sluit ze daar op haan :P28 september 2008 17:32
-
knarfGewoon op een Molex-aansluiting. Waarop je ook je IDE-schijven op aansluit.28 september 2008 18:42
-
zoneHier staat alles
Er staat " 4 Pin connector " Waarschijnlijk bedoelen ze daarmee een molex kabel (voeding van een IDE schijf
Molex28 september 2008 18:53 -
richard bronsIk heb ook Neon in me pc zitten en die kan je inderdaad gewoon via een molex stekker aansluiten, zorg dus wel dat je nog 1 molex aansluiting vrij hebt.29 september 2008 12:24
-
easyboarderInderdaad een molex-je. Als je de juiste stekkers hebt kun je je neon zelfs op een fancontroller aansluitenkun je het licht dimmen.29 september 2008 16:15
-
sonyw810iheey hoe sluit ik ze aan heb ze liggen maar ik heb 1 kabel over de kabel van je stroom die 1ne zit er in een ander heb ik over waar moet die erin29 september 2008 18:16
-
blacksorcerer[quote=120812] Uhm... is dat Nederlands? Ik begrijp je in ieder geval niet, misschien met wat interpunctie en hoofdletters is er al wat wijzer uit te komen voor de personen die je wellicht kunnen helpen ;)
Als je een webcam/camera/mobiel met camera hebt, schiet even een plaatje, dan kunnen we meteen zien wat je bedoelt. Als je op internet al een plaatje vindt met de aansluiting die jij hebt, dan is dat natuurlijk ook al prima om hier te tonen.29 september 2008 19:49 -
richard brons[quote=120812]
je bedoeld zeker dat je nog een molex stekkertje over hebt of niet? ik begrijp je ook niet helemaal. Als je nog een molex stekker over hebt dan is die voor eventueel meerdere neon buizen of iets dergelijks.
Graag even nog wat verduidelijken van wat je nou precies bedoeld.29 september 2008 22:45
januari 2010
-
cartuningEr zitten 2 molex stekkers aan meestal.. 1 voor de stroom en die andere zodat je geen stekker mist zal maar zeggen.. daar kun je bijv een hdd of een cdrom drive op aansluiten ;)19 januari 2010 14:13
-
nickkHallo Cartuning,
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.[/i]
Daarnaast bump je ook gigantisch een topic uit September 2008, dat is niet toegestaan volgens de regels van TweakWindows.nl
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met ??n van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
[mod]Topic Lock[/mod]19 januari 2010 15:18