Mijn geluid doet het niet als ik mijn computer opstart. Ik heb de goede stuurprogrammas en ook geupdate. Als ik opnieuw opstart dan doet het geluid het wel ?:S Heel raar.
Kan iemand mij helpen ? Het is vrij irritant !!.
02 oktober 2005 18:29
ryan
Dit is moeilijk te zeggen op afstand
02 oktober 2005 20:17
blacksorcerer
Kun je wat meer informatie geven over je hardware/drivers en vertellen wat je al geprobeert hebt?
Dan kunnen we je misschien al wat beter helpen ;)
02 oktober 2005 22:50
ali
probeer es met een koptelefoon in je pc.
Ik heb zn LCD of een TFT scherm( weet niet welke) :p
en daar werkt mijn geluid ook niet.( ingebouwde speakers) ik plug mn koptelefoon gewoon aan de plug-in aan de voorkant van mn pc.
probeer het met een koptelefoon ;)
03 oktober 2005 07:04
marcelooo
Nou mijn driver is NVIDIA en werkt perfekt alleen niet voor de audio dus.., Als ik mijn computer opstart dan doen mijn boxen het niet ( koptelefoon ook niet ) Er staat dan ook dat mijn audio driver ( NVIDIA niet is geinstaleerd heel raar want dat is wel zo ). Al start ik de computer opnieuw op dan doen mijn boxen, koptelefoon etc. het wel. en staat er ook bij mij hardware dat het NVIDIA Audio is geinstaleerd :S Heel vaag..,
Wie kan mij meer helpen !?;)
Zelf heb ik al opnieuw geinstaleerd maar dat hebt geen zin
03 oktober 2005 17:57
stefanbeljaars
OKe, het zit meestal zo. Op zo'n mobo zit een NVidia chipset (nForce) Maar de geluidskaart (in mijn geval zo'n 97 dingetje) heeft eigen drivers van een ander bedrijf. Maar ik kan ook tegelijkertijd die NVidia erop zetten. Dus kijk effe of je dat andere bedrijf kunt vinden.
03 oktober 2005 17:59
marcelooo
Ja dat had ik eerst ook al gezien maar ik kan het niet van dat andere bedrijf..,:(
03 oktober 2005 18:01
stefanbeljaars
Ook niet onder Aparaat hebeer (Windows Toets + Pauze). Of in je mobo boekje?
03 oktober 2005 18:02
marcelooo
Nee ook niet..,
Het is niet zo heel erg maar het is vrij irritant..,
Ik had al een truuk om het snel te doen
1. gewoon naar je bios en dan weer afsluiten en dan start je computer weer opnieuw op :P Wel een snellere weg dan eerst helemaal opstarten en dan opnieuw opstarten....;)
03 oktober 2005 18:08
stefanbeljaars
Wat voor pc heb je, dan zoeken we het zo op. Of is het een uit losse onderdelen gemaakte set? Want dan kun je de website van de maker (Dell of in mobo geval MSI ofzo) opzoeken en die nieuwste downloaden.