Pixel Shader3.0
september 2008
-
sonyw810iHallo iedereen,
ik heb net een nieuwe pc gekocht de Acer Aspire L3600. Nu heb ik een spel en hij zegt dat ik PixelShader nodig heb maar kan hem nergens vinden ook niet op google. Waar kan ik hem vinden is nu mijn vraag
Alvast Bedankt,Sonyw810i
Details:
Het gaat om het spel Grid de Demo:
Acer Aspire L3600
2GB Ram
Intel Graphics Kaart 128 mb (moet nog opnieuw erin)
250 GB Hardeschijf
24 september 2008 19:00 -
ikkusPixelShader is iets wat je videokaart moet ondersteunen.
Kortom, zonder betere videkaart: geen spel.24 september 2008 19:01 -
sonyw810ioke wat voor video kaart is een beetje en goeie.24 september 2008 19:02
-
vixstaWat is je budget?
Wat voor slot heb je in je pc?
Dat zijn belangrijke vragen bij het kopen van een Graka.
24 september 2008 19:25 -
masterwillemsAangezien hij een nieuwe pc heeft gekocht kunnen we er wel vanuit gaan dat hij een PCI-E 16x slot heeft, wel vervelend dat het een slimline pc is want ik weet niet hoe groot de kaart maximaal kan zijn (dus dat hij er nog in past.)
Deze (Asus Nvidia 7300TC 512mb.) Past er zeerzeker wel in en kan ook wel grid spelen (verwacht alleen niet de hoogste instellingen.)
Als je hem met hogere instellingen wilt spelen dan kan je kijken voor Deze (Nvidia Point of View 9600GT.) Die is wel wat duurder en groter (durf ook niet met zekerheid te zeggen of hij er in past kwa hoogte maar het zou kunnen passen.)24 september 2008 19:44 -
blacksorcererDie "Ultra Small Form Factor" behuizingen kunnen meestal indd. alleen smalle PCI(-E) kaarten aan, en ik denk dat die 7300TC ook nog te breed zal zijn (heeft gewoon VGA + S-Video + DVI naast elkaar).
Dus misschien handig als de TS eerst even gaat kijken aan de achterkant van de pc, hoe groot de PCI slots zijn
Je hebt in ieder geval een low-profile kaart nodig, de kaart daarvan is ongeveer de helft van een full-size kaart. Soms wordt daar dan ook zo'n kleiner slot plaatje bijgeleverd voor jouw soort systemen (zoals je op onderstaand plaatje ziet, zelfde kaart, maar met ander slot plaatje). [img]http://www.cptech.com.tw/webmaster/product/images/110_1.gif[/img]
Je kan een (internet)winkel natuurlijk vragen of zo'n plaatje erbij zit... of desnoods zelf in het slot plaatje zagen (zoals je ziet op het plaatje kun je dus 1 verbinding (de VGA D-SUB in dit geval) gewoon loshalen). Eerst vragen aan de winkel, of het zelf uitzoeken a.d.h.v. het typenummer van de graka is natuurlijk wel zo verstandig ;)27 september 2008 10:21 -
sonyw810ioke ik ga wel eens kijken voor die 9600 bij informatique pc special zaak Bedankt iedereen voor Zijn meedewerking
28 september 2008 17:20 -
easyboarderKom nu niet in de war met de radeon 9600 he, die kaart heeft namelijk alleen pixel shader 2.0!!!! En draait NO WAY, GRID29 september 2008 16:13
-
blingking[s]Probeer de ATI 4850 is.. veel beter dan de 9600, en ook niet zo duur (150 dacht ik *-))
Prijs/kwaliteit verhouding is goed ;)[/s]
verkeerd begrepen, my bad29 september 2008 18:23 -
blacksorcerer@Sonyw810: dat 9600 plaatje was alleen om even het verschil in slotplaatjes te laten zien ;)
[color=gray]@BlingKing: uhm, volgens mij is die 4850 nou niet bepaald low-profile ergo niet geschikt voor de TS ?[/color]29 september 2008 20:01