Weet iemand trouwens hoe je in aanmerking komt om betatester voor windows 7 te worden? Ik ben betatester bij windows connect, maar er is nergens wat over windows 7 te vinden!
22 september 2008 18:27
zone
Zo te zien is er blijkbaar niet echt imens veel veranderd aan lay-out .
22 september 2008 19:06
nickk
[quote=120612]Volgens mij kan het alleen als je een MSDN/Technet account hebt, maar ik kan het mis hebben.
[quote]Zo te zien is er blijkbaar niet echt imens veel veranderd aan lay-out .[/quote]Inderdaad, layout is niks meegebeurt, maar bij de programma's is ribbon (office 2007) toegevoegd
22 september 2008 19:06
keitaro
Layout is her en der wel wat aangepast. Maar zeer weinig.
Zo is het start scherm nu wat doorzichtiger.
22 september 2008 19:32
nickk
[quote=120618]Wat bedoel je met Start Scherm, Keitaro? Als Windows opstart?
22 september 2008 19:42
mattnl
[quote=120619]Linksonderin dat vlaggetje weet je wel :P
22 september 2008 19:43
zone
Alleen bij deze zie ik meteen veranderen.
[img]http://www.thinknext.net/content/2008/09/win7/desktop-personlize.png[/img][img]http://www.thinknext.net/content/2008/09/win7/displaysettings-2.png[/img]
22 september 2008 19:44
nickk
Ik snap het Mattnl!!, Inderdaad Zone dat viel mij ook op.
Er zijn ook (vandaag) filmpjes verschenen, windows media player is grappig!!
[youtube=rabCZDEuNKQ]
[youtube=QZrFtozkQkU]
22 september 2008 19:53
pciweb
Als Windows 7 uit is ga ik het wel kopen denk ik. Want ze beloven ook dat Windows 7 minder geheugen vreet en dat het ook op oudere computer kan.
23 september 2008 07:12
masterwillems
[quote=120631]
Als het om geheugen zou gaan kan je dan denk ik nogsteeds beter Windows XP (of als het een hele oude computer is Windows 98) er op zetten/houden.
Want het zal denk ik niet minder geheugen vreten dan Windows XP.
23 september 2008 08:53
arjan_sa
Hmm
Ook al mag het niet, ik denk toch eerst dat ik 'm downloadt, kijken of hij wel fijn is.
Ook met vista gedaan, en daarna gekocht:). Dus k zou het niet echt stelen noemen, eerder uitproberen:P.
23 september 2008 15:56
shaqiel
Bijde videos doen het niet.
23 september 2008 16:14
klopkoek
Ja, ik zou hem ook eerst downloaden, kijken of 't echt goed is.
En Pciweb als je het voor je geheugen/snelheid wilt doen, raad ik je echt Windows XP aan.
Maar ik ga geloof best dat die 'Windows 7/Vienna' minder geheugen inneemt en voor oudere pc's is.
23 september 2008 16:24
arjan_sa
Daar geloof ik dus geen zak van.
Om een paar redenen
1. RAM is zo goedkoop geworden, er is gewoon geen reden om geen meer ram te kopen, in XP wordt het niet 100% optimaal benut, in vista wel...
2. Hoe meer ram, des te sneller alles zal gaan werken als hij alles benut
3. Ram werkt veel sneller dan ander soort geheugen (denk aan virtueel, ReadyBoost en HDD)
23 september 2008 16:26
klopkoek
Klopt, Arjan dat RAM heel goed koop is geworden,
ben van plan volgende week 1 ? 2 GB Ram erbij te kopen.
Om Vista optimaal te gaan gebruiken.
23 september 2008 16:29
rubenus
Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van dat dit windows 7 is...
Windows 7 wordt nu nog alleen nog getest door medewerkers van Microsoft en van dat soort mensen.
Als die sceenshots laten lekken kunnen ze er op rekenen dat ze hun baan kwijt zijn.
Maarja, we zullen in de loop der tijd zien of deze echt zijn.
23 september 2008 16:42
keitaro
[quote=120643]
Eerst met bronnen en ware feiten komen voordat je je mond open trekt mate.....
Windows 7 MS 2 is al uit. Milestone 2. Deze wordt door opgegeven testers getest en is uitgegeven door Microsoft zelf.
Gold Partner van Microsoft *wat veeeeel bedrijven zijn* hebben al hun handen er op. Hardware fabrikanten ook voor drivers etc etc.
Dus zoals ik al zei. Eerst met bronnen en ware feiten komen voordat je denkt iets te weten.
23 september 2008 16:53
pciweb
Je moet wel oppassen voor extra geheugen. Want ik ging in mijn vaste 4gb extra in steken maar ik heb geluk dat de verkoper het deed, want hij heeft ontdekt dat mijn moederbord maar 2 gb aan kon. En daarom heb ik een ander moederbord moeten kopen dat 8 gb aan kan.
Dus je moet wel altijd eerst kijken of je moederbord het aan kan.
En ik heb gelezen (waar weet ik niet meer) dat Microsoft voor gezorgd heeft dat de nieuwe Windows ook op ouwe computer kunnen.
23 september 2008 19:33
timenting
hmmz nou ik geloof er niet zoveel van hoor... ziet er allemaal een beetje wazig uit.. :S