Supersimpele pc speakerjes gezocht
Topic gesloten
september 2008
-
mattnlHallo mensen.
Ik zoek pc speakertjes het liefst 10 - euro.
Marktplaats oid is goed maar ik weet niet wat ik moet kiezen met prijs-kwaliteit verhouding.
De reden: Ik moet veel verschillende compu's aansluiten en dan moet ik checken of het geluid het doet :P
Thanks,
Matt20 september 2008 23:22 -
unltd20 september 2008 23:45
-
mattnl[quote=120545] Dank je maar is dat goede kwaliteit?
Hoe weet ik of dit mooi is?
Is dit misschien wat? 22 euro is goed maar alleen als het ?cht goed is.20 september 2008 23:46 -
unltd21 september 2008 00:34
-
mattnl[quote=120547]Die zien er mooi uit! Maar ik snap niet hoe dat werkt met kijkshop : P Momentje.21 september 2008 08:47
-
masterwillemsMattnl, waarom zocht je zelf niet naar boxjes? zo moeilijk is het toch niet.
Wat ik ook niet begrijp is, is dat je verwacht dat boxjes van 10 of 20 euro een "goede" kwaliteit leveren wat ze toch niet doen.
Sowieso denk ik dat als ik het gedeelte de reden: "Ik moet veel verschillende compu's aansluiten en dan moet ik checken of het geluid het doet:P"
niet dat je dan voor goede kwaliteit gaat zoeken (en nog onder de 20 euro moet houden.)
Gewoon een willekeurig boxen setje kopen van onder de 20 euro, maakt niet uit welk merk want ze klinken toch allemaal niet zo mooi als een 50 euro boxen setje (en imo hoeft dat ook niet als het voor het doel wat jij hebt beschreven word gebruikt.)21 september 2008 10:12 -
kyenteiKijken of het geluid 't doet? Pak dan toch gewoon even de oordoppen van je mp3/iPod en plug die in.. 1 seconde werk =/21 september 2008 13:11
-
unltdDe TS wilt gewoon simpele pc speakertjes, wat de reden ook is, hij vroeg niet om andere mogelijkheden.21 september 2008 13:34
-
erwin_wDit is nu net een topic die toch wel een beetje overbodig is.
Ga naar een computerwinkel of een kijkshop en vraag daar naar speakertjes van rond de 10 euro (is immers wat je vraagt maar je accepteerd nu ook speakertjes van 22 euro, lekker duidelijk van je)
Verwacht nu geen topkwaliteit en waarvoor je het wilt gebruiken [quote]De reden: Ik moet veel verschillende compu's aansluiten en dan moet ik checken of het geluid het doet[/quote] is de kwaliteit toch helemaal niet belangrijk, als je maar kan testen of het geluid werkt.
Ik vind dit een vreemde topic en ziet het nut er ook niet van in.21 september 2008 13:43 -
ikkusGa naar Bart Smit toe en je hebt voldoende keuze uit simpele, goed geprijsde speakersetjes. Je kan kiezen uit 2.0 (dus gewoon 2 speakers), 2.1 (met een subwoofer) en 5.1 (4 speakers, een centerspeaker, en een subwoofer).
Het 5.1 setje kost (uit mijn hoofd) 35 euro, lijkt mij een prima prijs. En wat Kyentei zegt is ook een goede oplossing.
Als je niet al te dure echt GOEDE speakers wilt, ga je naar media markt en koop je een Logitech 2.1 setje, ook niet al te duur, en die hebben prima kwaliteit.21 september 2008 16:41