-
vriessy
hallo ik zit met het volgende als ik cod4 speel en dan van wapens wil verwisselen
moet ik eerst esc in drukken en dan change class en dan aan klikken nu wil ik het zo hebben
dat ik met een druk op de knop de wapen verwisselt.
of met twee dat maakt niet zo veel uit want ik heb een logitech G11 en vanaf dan lukt het me denk ik zelf wel
B.V.D.
Vriessy
17 september 2008 22:11
-
masterwillems
pff dan zou je iets als het volgende moeten doen:
"Bind *hier de key* *hier de classname*" misschien dat dat werkt maar dan moet je ff kijken.
17 september 2008 22:35
-
justy
Jij bedoelt dat je wilt wisselen van class tijdens het spelen van CoD4
En niet het wisselen van wapens zelf want die heb je zelf ingesteld op iedere class en dat wisselen tussen wapens (heb ik althans) in game doe je gewoon met het muis wieltje op en neer (werkt het snelst)
Je hebt maar 4 classes in CoD4 waar je zelf van tevoren bedenkt welke wapens je daar in gebruikt en welke extra's Je hebt de mogelijkheid van 1 primary weapon en 1 sidearm behalve als je de perk "Overkil"gebruikt dat je 2 primary wapens mee kunt nemen alleen verlies je de sidearm.
Deze mogelijkheid van classes kan je niet ingame wisselen alleen de door jou aan gegeven manier.
17 september 2008 22:50
-
leviathan
Het wisselen van class is niet mogelijk via command. Ik kan je een lijst met alle CoD4 commands laten zien, maar het staat er gewoon niet in. Het enige wat je zou kunnen doen is een extern script gebruiken dat muisco?rdinaten invoert en klikt zodat het in een paar milliseconden kan gebeuren, maar beter dan dat zal het niet worden.
Oh, en er zijn 5 classes ;)
18 september 2008 00:07