Ventilator meer laten draaien.
Topic gesloten
september 2008
-
pciwebHallo,
Ik vindt dat de onderkant van mijn laptop te warm wordt, dit komt omdat mijn ventilator niet genoeg draait. En op sommige momenten kan je u verbranden aan de onderkant van mijn laptop.
Nu is mijn vraag: kan ik op 1 of andere manier niet mijn ventilator meer doen laten draaien. Het geluid kan mij eigenlijk niet zou veel schillen. Want dat van mijn desktop maak ook veel lawaai en ben dit eigenlijk gewoon.
15 september 2008 20:18 -
zoneNu snap ik je even niet : Wil je hem nu meer of niet laten draaien ?15 september 2008 20:20
-
pciwebJa, ik wil dat hij meer draait eigenlijk constant. Want die voelt te warm aan en dit staat mij niet aan15 september 2008 20:22
-
zoneKijk eens in je bios .15 september 2008 20:23
-
pciwebHoe bedoel je?
Naar wat moet ik juist uitkijken?
Is dit veilig?15 september 2008 20:23 -
erwin_wNiet laten draaien lijkt mij niet verstandig, de warmte moet ergens heen en omdat het al een compacte behuizing is zorgt juist de ventilator er voor dat de warmte afgevoerd wordt.
Er zijn wel hulpmiddeltjes voor, ??n daarvan is een zgn. Laptopcoolers (klik) of een CushTop15 september 2008 20:26 -
pciweben via een software lukt dit niet15 september 2008 20:31
-
keitaro[quote=120412]
Als je niet kan lezen... meld het ff... Dan spreken we het in en sturen we het je op met de post..........
Lees de post is boven je! =_=15 september 2008 20:56 -
pciweb???????????
15 september 2008 21:06 -
erwin_wVentilatoren hebben ze niet voor niets uitgevonden voor de laptops.
Het is echt niet aan te raden om de ventilatoren uit te schakelen of langzamer te laten draaien, hiervan gaat je laptop zeker binnen de kortste keren defect en heb je helemaal niets meer.
Om dus de warmte te verminderen kan je het beste de optie doen die ik eerder aangaf, hierdoor wordt dus de warmte afgevoerd en zal het niet zo heet worden.
Let wel, een laptop wordt altijd warm tot heet, het is ook maar een kleine ruimte waar alles in zit.15 september 2008 21:15