En er is weer een update, nu ook met de minimale systeem eisen er bij!
Wil er even wel bij zetten dan er idd staat dat de ati 9800 hem ook zou kunnen draaien MAAR ze hebben hem er alleen maar bij staan omdat dat een kaart is met pixel shader 3.0 en hij zal hem echt niet goed kunnen draaien.
15 september 2008 19:47
leviathan
Ik vond die eerste geruchten eigenlijk nergens op slaan. Er stond geneens een frequentie voor de CPU bij en 512MB voor grafische kaart vind ik ook wat overdreven. Recente games hebben nog steeds 128MB videogeheugen als eis, en 512MB lijkt mij alleen nodig als je het spel op zeer hoge resoluties wilt gaan spelen, alsof ze je ook meteen aanraden om op een 30" scherm te gaan spelen.
De laatste update begint pas re?el eruit te komen te zien.
15 september 2008 21:50
masterwillems
[quote=120420]
Denk dat het ook komt omdat de R.A.G.E. engine meer ontwikkeld was voor console dan voor pc en daardoor wat zwaar kan uitvallen (kijk maar bv naar de engine van halo of jade empire dat is ook belachelijk.) Het kan wel goed gedaan worden maar time is money.
15 september 2008 21:58
easyboarder
[quote=120404]
De ATI Radeon 9800 had absoluut en zeker weten nog GEEN pixel shader 3.0! Ik heb de doos voor me liggen (het is mijn oude kaart) en er staat duidelijk dat hij beschikt over pixel shader 2.0!
Ati kwam pas bij de X1000 serie met pixel shader 3.0.
Die 3.0 staat ook bij recommended he ;) en dat is de ati 9800 zeker niet.
17 september 2008 09:43
masterwillems
[quote]De ATI Radeon 9800 had absoluut en zeker weten nog GEEN pixel shader 3.0![/quote]
Klopt had verkeert gekeken, ik dacht dat hij daarom nog bij de systeem eisen voor bv crysis zat en nu ook GTA 4.