Het lijkt mij wel een goed programma, want hij installeert geen programma en hij heeft een virus (gevaarlijke) al gevonden zie link
[url]http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2340379[/url]
12 september 2008 17:06
nickk
Ja, ik heb hem direkt gedownload geen programma's meer, goede scan. Niks gevonden. Echt een verbetering qua Hitman Pro 2
12 september 2008 17:07
pciweb
bij mij is hij nog beter maar vindt ook al veel beter tegen over de 2 daar installeerde hij veel te veel programma + hij vertraagde u pc
12 september 2008 17:12
klopkoek
Ik vind Hitman Pro zoiezo als niks.
Omdat het allemaal Trials zijn.
En ze zeggen ook nog dat dit programma gevaarlijk is.
12 september 2008 17:20
nickk
[quote=120252]Sinds Hitman 3 zijn er geen trials meer. Het programma is gevaarlijk als je zelf niet wat wat je moet doen. Echt even proberen Klopkoek!!
12 september 2008 17:22
klopkoek
Gebruik jij het dan zelf wel?
12 september 2008 17:23
nickk
Ik heb hem 2 dagen geleden gebruikt. Snel klaar, makkelijk. Niks gevonden :P
12 september 2008 17:23
masterwillems
Ik heb hem toenet maar ff geinstalleerd en gedraaid, maar er moet nog veel aan gebeuren.
Hij zegt dat extensions voor Foobar schadelijk zijn (of althans onbekent en dat ziet hij ook als schadelijk) dat .exe's van games die ik legaal heb gekocht gevaarlijk zijn...nee deze gaat er gelijk vanaf.
12 september 2008 17:37
kyentei
[quote=120256]
Over 'er gelijk af' gesproken. Het is niet eens een install (of heb ik gewoon een eerdere beta versie?) En die extensions... je kan neerzeten dat je expert bent en gewoon zelf kijken wat verwijderd moet worden. Een anti-virus/spyware/malware of wat dan ook voor programma kan nooit 100% secuur zijn. ?f hij pakt te weinig troep, ?f hij neemt ook onschadelijke dingen mee.
12 september 2008 19:31
erwin_w
Had hem ook even geprobeerd en hij vond veel...........correcte bestanden.
Alles wat die gevonden had waren bestanden die bij mijn laptop behoorde en van offici?le programma's, die verwijder ik toch maar niet.
Leuke poging van de makers en wie hem wilt gebruiken ga je gang maar niet op mijn pc.
En dan komt er nog bij dat je hem 7 dagen kan/mag gebruiken middels een gratis activatie, daarna gewoon betalen dus voor een produktiesleutel.