-
thombeer
op mn stage hebben ze aan de server een lcd scherm geplaatst, alleen staat blijkbaar de hertz niet goed ingesteld dus hebben we geen beeld, helaas hebben we geen crt meer aanwezig waarmee je de hertz nog kan aanpassen! is hier misschien een andere oplossing voor? dacht het via remote desktop te doen maar dan kan je alleen de instelling in je remote veranderen en niet voor de server zelf!
iemand?
09 september 2008 16:56
-
erwin_w
Ik denk dat het meer aan de resolutie-instellingen ligt dan aan de frequentie-instelling.
Als je een LCD-aansluit heb je in principe meteen beeld, deze kan verkeerd ingesteld staan maar beeld zou je wel moeten hebben dan.
Kan je in de veilige modus niet de instellingen wijzigen, daar maakt het niet hoe het beeld staat ingesteld, daarbij kan je hem eventueel in de default-waarde zetten.
PS. wat is de diameter van het scherm?
09 september 2008 17:01
-
lorre851
1) verwijder de driver van de graka in 'Veilige modus'
2) Download ccleaner (www.ccleaner.com), installeer het en voer het uit vlak nadat je de graka hebt verwijderd.
3) start de pc opnieuw op, normaal deze keer.
4) Herinstalleer de driver van je graka en herstart de computer.
Normaal gezien zijn de instellingen van je resolutie gereset en wordt er na de installatie van de driver een resolutie van 800x600 gebruikt.
12 september 2008 12:42
-
thombeer
naja dat is dus het probleem het is een server! en die kan eigenlijk niet worden herstart! want dat weet ik ook dat je in veilige modus het wel kan aanpassen, maar ik vroeg me af of het ook zo mogelijk was!
14 september 2008 13:55