6600gt agp beste drivers
september 2008
-
noelWie weet goede Game drivers voor de nvidia 6600gt Agp het moge de officiele zijn maar ook custom dirvers zodat ie harder gaat lopen en dat wil i kdus het liefste en kom niet met overclocke gewoon enkel de driver.
M.V.G. No?l05 september 2008 18:24 -
Account verwijderdDenk dat je het beste gewoon de orginele drivers kan installeren ;)
Gewoon via www.nvidia.com, zo gevonden via google.. hoe moeilijk kan het zijn? :S
Andere zijn ook illigaal volgens mij? En dat mag dus niet hier.. *-)
Maargoed.. als je hem echt harder wilt laten lopen zou je toch altijd moeten overclocken hoor ;) Ik denk dat die drivers die jij bedoeld ook niet meer doen als de kaart automatisch overklokken.. Riskante zooi.. want zo heb je geen overzicht op wat er dan met je kaart gebeurd.. Ik raad het je dan ook af.. ;)
05 september 2008 18:29 -
masterwillems[quote=120052]
Noel, je hebt niet echt speciale game drivers de enige drivers voor videokaarten worden gemaakt zijn door de producent zelf (Nvidia of AMD/ATI) en dan kan je het beste de nieuwste driver gebruiken voor het beste resultaat.
Je hebt ook de Omega drivers, deze worden gemaakt door mensen die vinden dat niet alles uit een driver van de producent word gehaald terwijl zei beweren dat het beter kan, dit resulteert in (misschien) snellere drivers maar ze zijn daardoor wel onstabieler waardoor je systeem onstabieler word.
Zelf geloof ik niet echt in de Omega drivers en gebruik ik gewoon de nieuwste drivers van Nvidia voor mijn videokaart.05 september 2008 18:42 -
leviathanOp Guru of 3D kun je een stel gemodificeerde drivers vinden.06 september 2008 12:00