-
jaspervh
Onzin. gewoon weer iets waarmee ze proberen microsoft af te kraken. ik hem in mijn pc waar ik hem op test maar een simpele processor in zitten van 1,50 Ghz van celeron en met IE8B2 werkt hij net zo snel als met IE7 en IE8B1
04 september 2008 18:38
-
Account verwijderd
[quote=119975]
Ik weet dat je heel erg in love bent op Bill Gates.. :O
Maar de snelheid zegt niets over het geheugenverbruik ;)
Het kan heel goed zijn dat je pc langzamer gaat worden als je meer programma's gaat draaien omdat IE8 dus geheugen slurpt en dan heb je daar nadelen aan als je dit met IE7 niet hebt (omdat daar het geheugengebruik dus een lat lager ligt)
04 september 2008 18:49
-
sjz
@ Soemie: hij zou inderdaad de perfecte partner van hem zijn. Is it just me or is he really annoying? :|
@ Jaspervh: je kunt beter de kleine theorie van Soemie even vanbuiten leren eer je een reactie achterlaat. Open Taakbeheer (mocht je het niet weten: ctrl+alt+del al heb je die combinatie wellicht al vaak genoeg mogen gebruiken) en daar "Taakbeheer". Als IE open staat kun je in het 1ste tabblad van Taakbeheer rechterklikken op IE en dan "Ga naar proces". Daar kun je dit proces (de cijfertjes erachter) vergelijken met die van IE7. Laat beide browsers maar eens bijvoorbeeld een pagina laden.
Helaas zijn zulke vergelijkingen moeilijk te maken gezien je geen IE7 meer hebt als je IE8 installeert (en naar't schijnt kan je IE8 ook niet/moeilijk verwijderen.)
04 september 2008 22:43
-
pciweb
ik kan ie8 niet meer verwijderen, ik wou het testen voor pciweb. en ik zou graag terug naar ie7 gaan maar weet niet hoe
05 september 2008 07:01
-
nickk
[quote=120009]Volgens mij is het zo. Heb je XP en SP3 met IE8 moet je eerst SP3 verwijderen, dan IE8 en dan SP3 er weer op gooien.
05 september 2008 07:07
-
pciweb
nee, ik heb vista met sp1.ik ging het ook eerst op mijn laptop doen met xp sp3 maar heb dan ook die tekst gelezen en ik heb dan op mijn vaste gedaan met vista sp1
05 september 2008 07:20
-
nickk
Misschien proberen om ie7 te downloaden en er over heengooien als je het nog niet gedaan hebt.
05 september 2008 07:21
-
pciweb
ja, dit kan ik eens proberen (maar zal pas van de avond zijn want moet nu naar school). Ik zal van de avond meer weten of het lukt of niet.
05 september 2008 07:23