Re: Tover je XP om in de mooie Mac OS X
Topic gesloten
september 2008
-
jasonpollIk weet dat het illegaal is, maar als ik het goed heb kan je deze skin eigenlijk maar een maand hebben, zonder dat ik er geld voor hoef te betalen. Is er heel misschien een ander programma, dat ook .wba files kan inzetten als skin?
Zo niet, is er dan een gratis versie van WindowsBlinds, die niet een Trail is?03 september 2008 18:58 -
nickk.wba kun je alleen openen met windowsblids. Op internet zijn er vast wel andere skins van Mac die je kunt openen met bij styleXP. Even zoeken op Google ..03 september 2008 19:03
-
masterwillems[quote=119929]
WBA is speciaal ontwikkelt door Stardock net zoals alle andere applicaties van stardock.
Aangezien het geen open source is zal je geen andere programma's vinden om het te lezen en te gebruiken.
Een ander alternatief om het thema in Windows te veranderen is om de UXthemepatch te draaien en daarna .MSStyle bestanden te downloaden.03 september 2008 19:19 -
jasonpollDankuwel voor suggesties.
Ik heb geen (goede) mac os x thema/skin voor xp gezien.
Ik zal het proberen;), als het lukt zal ik het laten weten
03 september 2008 20:04 -
reinout95Je kunt ff YouTube'n. Doe ik ook altijd.
Zoek even in deze term bijv.:
XP like Mac OS X Leopart
of
Make XP into a Mac OS X
Moet werken! Het is makelijker om voor XP te zoeken dan een goede voor Vista.
[size=8]Mijn PC is nu ook Mac OS X Leopart geskint[/size]03 september 2008 21:16 -
unltdIs de free versie niet unlimited ?
Dan had je een limitation ( geen doorzichtigheid.. oid ) maar die kon je dan voor altijd gebruiken
http://www.stardock.com/products/windowblinds/downloads.asp
Probeer eens04 september 2008 15:45 -
jasonpollIk heb alles ge?nstalleerd. Het werkt ook perfect. Met een beetje hulp van youtube en Unltd is het helemaal klaar. Het ziet er mooi en eenvoudig uit, iets wat ik zocht. Windows is veel ste druk:P
@offtopic Hier mag een lockje op?:P04 september 2008 17:24 -
reinout95(PS: YouTube gebruiker 'Mac for Windows' heeft ??n goed filmpje. Heb ik ook gebruikt en je hebt dan Leopart met Glass! Ik dacht dat het ook voor XP was..!?!)
04 september 2008 19:21 -
erwin_wAangezien de TS-er de oplossing heeft gekregen en ook daadwerkelijk werkt ?n hij een verzoek doet voor een lock, bij deze dan.
[mod]Topic Lock[/mod]04 september 2008 19:25