-
desinger
De helderheid, contrast zijn niet in te stellen in de OSD van de lcd monitor.
In het menu picture kan u naar een submenu gaan en daar is alleen exit te selecteren.
Vooraan op de monitor is een knop 'auto'. Dient om de helderheid enz automatisch in te stellen.
In sommige gevallen zou de instelling van monitor wat moeten gewijzigd worden en dat is niet mogelijk.
[mod]Probeer de volgende keer je OP beter voor te bereiden en te voorzien van een goed uitleg incl. alle informatie, scheelt een hoop vragen achteraf[/mod]
30 augustus 2008 22:34
-
sjz
Ik snap het nut van deze topic niet... Als je iets wilt zeggen over het 22inch scherm van Medion, doe dat dan in deze topic (volgende keer even de TW Search gebruiken graag)
Link
30 augustus 2008 22:41
-
desinger
Het probleem is dat ik de helderheid enzovoort niet kan instellen op mijn scherm. Ook al volg ik de handleiding correct...
30 augustus 2008 22:42
-
sjz
Nu begrijp ik het al beter, u zit met een vraag. ;)
Ik heb hetzelfde scherm als u, eergisteren gekocht.Ik heb het probleem echter niet... Als u naar het menu gaat en daar de submenu induikt kunt u met het juiste knopje de verlichting lager/hoger instellen... En dit staat ook prima in de handleiding uitgelegt. :-s
30 augustus 2008 22:44
-
desinger
Waar bevind die knop zich juist ?
30 augustus 2008 22:54
-
arjan_sa
Op je monitor?:P
31 augustus 2008 08:31
-
erwin_w
Een monitor heeft meer dan alleen een voorkant.
Knopjes kunnen aan de onder-/ zij-/ boven-/achterkant zitten, heb je daar al eens gekeken.
Ik mag toch ook aannemen dat je voor dat bedrag toch een een handleiding daarbij hebt gekregen, lees die eens door.
PS. de meeste mensen gaan altijd eerst met het apparaat aan de gang en lezen daarna (of helemaal niet) de handleiding pas door.
31 augustus 2008 10:42
-
sjz
De knopjes bevinden zich aan de voorkant, en ik had tevens de handleiding niet nodig. Maar in de handleiding staat het best goed uitgelegd eigenlijk... ;)
31 augustus 2008 13:48