Re: ZuneTheme.rar
augustus 2008
-
gertjanrIk heb het gedownload en ge unzipt maar nu heb ik aleen maar windows klasiek meer26 augustus 2008 12:52
-
erwin_wJe hebt waarschijnlijk je theme niet gepatched.
Hier staat een item daarover maar zoek ook eens via Google, het ligt er namelijk ook aan welke versie windows je hebt (SP-versie dan).
(Kunnen we helaas niet zien omdat je hardware-profiel niet is ingevuld, zucht)
Gebruik de zoekfunctie eens van TW, zoek daar op uxtheme en selecteer daar op tools, alle info die je nodig hebt.
PS, voordat je een topic opent en een vraag stelt eerst zelf zoekpogingen ondernemen, dat staat in de regels vermeld, lees die nog maar even door.27 augustus 2008 19:25 -
kyenteiIk heb ooit een probleem gehad waarbij ik ook geen enkel thema behalve klassiek kon gebruiken, toen ik een Longhorn convert pack wilde gebruiken. Waar ik de oplossing toen heb gevonden weet ik niet meer, maar ik kreeg wel duidelijk een error als ik een ander thema wilde selecteren. Mocht dit het probleem zijn, dan moet je maar even googlen, aangezien ik niet meer weet wat de foutcode/error was.27 augustus 2008 19:33
-
klopkoekGooi die skin/theme eens eraf. En start dan eens opnieuw op.
Dit kan soms helpen.27 augustus 2008 19:39 -
kyentei[quote=119571]
Het licht niet aan het feit dat de theme in de resources\themes folder staat. Het is geen installatie maar gewoon files. Ze staan niet in een verkeerde map die wordt gebruikt bij het opstarten of what so ever, dus dat zal geen enkel resultaat leveren.27 augustus 2008 19:42 -
reinout95@ Erwin_w: Op Freewarefiles.com staat dat de Patch enkel voor XP/'03 is. Bij Softpedia voor alle versies :S??
Kan ik heb toch voor Vista intalleren?27 augustus 2008 20:12 -
erwin_wWeet ik zelf niet, ik gebruik wel Vista maar gebruik geen andere themes hiervoor.
Volgens mij zijn er wel patches voor Vista beschikbaar, ik weet wel dat het middels TuneUp Utilities kan, daar doet dat programma het helemaal zelf.
Gewoon even Google, weet zeker dat er iets over te vinden valt.27 augustus 2008 20:31 -
sjz[quote=119573]
Trial & Error: proberen dus. Wel kan ik zeggen dat Softpedia redelijk betrouwbaar is... In elk geval betrouwbaarder dan de andere site imho.27 augustus 2008 22:44 -
reinout95Sjz: Longhorn Transformation Pack does not support this OS . Jammer. Dan maar via TuneUp and Windows Blinds...27 augustus 2008 23:00