190 euro is inmiddels een vrij normale prijs voor 22 inch monitoren (op het internet althans, en natuurlijk niet high-end). Je kan beter gewoon kijken of er een specifiek type nummer bij staat en aan de hand daarvan opzoeken of dat beeldscherm (voor dat geld) aan te raden is
[size=8]Pixeldefecten komen 'tegenwoordig' overigens nog maar nauwelijks voor bij nieuw gekochte schermen, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om van te voren na te gaan of de winkel waarbij je het koopt niet moeilijk om teruggave/omruilen bij een dergelijk geval. Ook zijn er internet verkopers die niet moeilijk doen als je een product terugstuurd binnen 7 werkdagen (wet kopen op afstand) en dan de verpakking wel hebt geopend (maar verder niets beschadigd/gebruikerssporen).[/size]
26 augustus 2008 01:18
pcboer
'kga ook een nieuwe pc kopen dus zie ander topic "nieuwe pc " maar ik kan toch goed gamen op dit scherm of niet ?
26 augustus 2008 07:28
louwrens
[quote=119489]
wat je nu doet mag, eigenlijk niet.
Die Medion dingen zijn goed genoeg voor standaardmeuk, ik denk dat jij beter een LG, Samsung of HP kan kiezen.
26 augustus 2008 17:13
pcboer
Dus volgens jou zou 'k m niet moete kope of wel ?
26 augustus 2008 21:36
louwrens
[quote=119514]
Dat zeg ik niet ;)
kijk anders op http://kieskeurig.nl , voor type in en als er reviews zijn, lees die.
26 augustus 2008 21:41
pcboer
Nu weet ik het helemaal niet meer! Normaal kost het scherm toch 250 euro's dus is het toch redelijk van prijs niet ? en kwaliteit mss ?
26 augustus 2008 22:05
stephan90
Later we gewoon zeggen, Aldi heeft over het algemeen
gemiddeld tot goeie kwaliteit producten.
Je krijgt er garantie op, dus als hij niet goed is kan je hem terug brengen.
En ja, het is een redelijke prijs.