-
sonyw810i
Hallo,Allemaal
Ik heb een probleem. Ik heb voor het Laast Need For Speed Carbon voor de PC Gekocht. Maar Ik ben z'n typ die niet veel zin heb om hem uit te spelen. Want ik heb hem ook voor mijn PS3. Dus eigenlijk alleen voor multyplayer. Maar nu is mijn Probleem ik wil een Savegame downloaden. Maar ik zet hem in mijn mapje en hij doet het niet er staat" Savegame kan niet worden geladen". Wat is dit dacht ik dus ik google mischien had ik een andere versie van het spel maar nee ze doen het niet toen dacht ik van zal mijn vraag op tweakwindows zetten na lang denken of het wel mocht heb ik tussen jullie onderwerpen gekeken en daar stond ook games dus ik heb hem er op gezet
Meer Details:
Windows XP Service Pack3
Need For Speed Carbon V1.2
Groetjes, Sonyw810i
24 augustus 2008 19:36
-
leviathan
Heeft het misschien te maken met verschillende taalversies? EA heeft vaak voor veel locaties verschillende versies, i.v.m. localisatie en vertaling.
24 augustus 2008 19:53
-
sonyw810i
oke ga het proberen
24 augustus 2008 19:55
-
stephan90
Ik herken het probleem, ik had NFSC opnieuw ge?nstalleerd na een defragmentatie.
Ik had de savegames dus gebackupped, na ze opnieuw in de juiste map te plaatsen
werden ze niet meer herkent door het spel. Dus ik denk niet dat het aan een foute
savegame ligt.
24 augustus 2008 22:27
-
sonyw810i
het is gelukt met een programmatje NFS C Control Panel 1.3 Maar iedegeval bedankt
25 augustus 2008 13:08