Nero 6 fout
augustus 2008
-
vosrubenHallo,
Ik zit al zo'n half jaar met dit probleem maar nu zit het me toch wel te irriteren.
Ik heb laatst Nero6 verwijdert omdat ik Nero8 erop wij zetten. Nu heb ik dat gedaan. Maar mijn Computer (Zenith) weigerden 'm. Dus ik had Nero8 maar weer verwijdert.
Maar toen ik Nero6 er weer op wou zetten, deed die dat ook niet.
Ik vond dat geen probleem dus ik heb Ashampoo Burning Studio er maar op gezet (dat deed die perfect)
Maar nu Nero er af is wilt mijn PC heelveel dingen niet meer doen.
[li]Ik kan geen Systeemherstel meer doen[/li]
[li]Ik kan geen video's meer kijken[/li]
[li]Ik kan gen WebCam meer inschakelen[/li]
Het ergste vind ik dus dat ik geen systeemherstel kan doen.
Dus als ik een systeemherstel wil doen, dan krijg ik deze error:
[IMG]http://i35.tinypic.com/2rmy0at.jpg[/IMG]
Deze error krijg ik ook bij de WebCam en bij een Video.
Er staat dus dat 'advrcntr2.dll' kwijt is.
Nu weet ik waar ik dit DLL bestand moet downloaden
Maar mijn vraag is dus, zou iemand weten waar ik dit bestand neer moet zetten?
En, omdat het een DLL bestand van Nero6 is, zou ik Nero6 dan weer moeten instaleren?
Alvast bedankt
~~Vosruben~~
EDIT: ik was voorgeten te zeggen, ik heb het bestand al in 'C:\Program Files\Common FIles\Ahead\Lib' te zetten, maar dat werkte niet
23 augustus 2008 12:12 -
klopkoekDownload eens: advrctr2.dll.
En stop die dan eens in C > Program Files > Nero 6.23 augustus 2008 12:17 -
nickkHij moet in de system32 map.
Werkt dit niet?
[quote]U moet n?t iets meer doen dat de 'DLL' downloaden en deze in de map 'C:WINDOWSsystem32' neerzetten. U gaat naar 'Start' en 'Uitvoeren', alwaar u de opdracht 'CMD' geeft om de DOS-opdrachtregel te starten. Vervolgens moet u het commando 'regsvr32 advrcntr2.dll <ENTER>' geven, waardoor u de 'DLL' officieel aanmeldt bij het systeem (zie afbeelding) . Het commando 'regsvr32' kunt u ook gebruiken als u andere add-on's toevoegt aan Windows XP (zie afbeelding) .[/quote]23 augustus 2008 12:19 -
vosrubenNee, dat werkt niet, Omdat Nero6 er niet meer opkan. Dus die map is ook weg. Maar ik krijg nog steeds de foutmelding.
@Wesleysneijder.
De error die ik eerst had is nu wel weg, maar nu kijg ik dus dit:
[IMG]http://i38.tinypic.com/4qo18o.jpg[/IMG]
Dat betekend dus dat ik Nero opnieuw moet instaleren. Maar dat kan dus niet omdat mijn PC dat niet wilt.23 augustus 2008 12:20 -
nickk[quote=119265]Werkt dat van mij ook niet?
probeer de cleaning tool eens
http://www.download3k.com/DownloadLink1-Nero-Clean-Tool-Bundle.html
23 augustus 2008 12:20 -
vosrubenNop, die tool wekt wel :P Maar hij geeft nog steeds de 'Fatal Error' aan.23 augustus 2008 12:27
-
nickkWerkt het nu?23 augustus 2008 12:28
-
vosrubenDie tool doet het wel, maar hij heeft het probleem niet opgelost.23 augustus 2008 12:29
-
nickkStaat er iets in het logboek?23 augustus 2008 12:33
-
vosrubenIn het logboek van de CleaningTool staat niks.23 augustus 2008 12:35
-
nickkEn van Windows - Start - Uitvoeren - eventvwr23 augustus 2008 12:36