Re: Hitman Pro 3 aangekondigd
augustus 2008
-
klopkoekWeet je wat ik nou niet snap aan dit pakket, waarom dat het gratis is?
NOD32, Ad-Aware enz. zijn toch programma's die geld kosten?14 augustus 2008 11:28 -
nickkVoor Ad-Aware is ook een gratis versie beschikbaar. Maar ik snap het ook niet.
Hopen dat hij ook echt goed snel scant, dan is het een aanradar :P14 augustus 2008 11:29 -
klopkoekIk heb nu even v oor de grap Hitman Pro 2 gedownload. Hoe krijg ik dan die programma's of zitten die er gewoon standaard in?14 augustus 2008 11:31
-
nickkDie zitten er standaard in, het zijn - haast - allemaal trials ...14 augustus 2008 11:32
-
klopkoekJa, daar baal ik wel van, weet jij toevallig of het ook bijna allemaal trials zijn in Hitman Pro 3?
Want als dat niet zo is ben ik er zeer ge?nteresseerd in ^^14 augustus 2008 11:34 -
nickkDat weet ik niet als het trial's zijn, maar waarschijnlijk wel, want Hitman Pro is gratis14 augustus 2008 11:37
-
masterwillems[quote=118671]
Tuurlijk zijn het allemaal trails, HitmanPro is niets meer dan een verzameling programma's voor mensen die niet weten welke programma(s) ze nodig hebben om hun pc vrij te houden van spyware of virussen.
Dit is niets meer dan een soort marketing truc zodat mensen de programma's leren kennen.14 augustus 2008 11:40 -
klopkoekHmpf, ik vind het dankzij dit topic een flut programma, sorry hoor14 augustus 2008 17:49
-
erwin_wKijk, op de site van Hitman Pro staat precies aangegeven welke programma's er bij zitten en welke licentie deze hebben.
Nu hoeven hierover ook geen vragen meer gesteld worden, betreft wel versie 2
[img]http://img180.imageshack.us/img180/6109/hitmanproqq5.jpg[/img]
Edit: net gelezen dat Hitmanpro geen third party software meer gaat gebruiken en alleen eigen ontwikelde software.
[quote]Versie 3, de nieuwe versie van Hitman Pro die nu in ontwikkeling is, is ook sneller. Op hedendaagse systemen moet de scan in twee minuten afgerond zijn. Er wordt ook geen gebruik meer gemaakt van third-party software. Volgens de makers ondersteunt de nieuwste versie tevens het vangen van virussen, Trojaanse paarden, rootkits, wormen en andere malware.
bron: Techzine[/quote]14 augustus 2008 18:04