-
sparky
Hmm, geen idee wat ik erbij moet denken.
Dat de chinezen perfectionisten zijn werd dit jaar wel weer duidelijk bewezen,maar dat windows crasht kunnen zijn toch niks aandoen?
Ik denk dat het best mogelijk was. Maargoed, weliswaar was de openingsshow geslaagd
13 augustus 2008 18:56
-
arjan_sa
Ik vind het zelf behoorlijk vaag dat windows opeens een BSOD geeft...
Tijdens de openingsshow zelfs! En dan nog erger, het is 1 PC die een dia/film afspeelt..
Waarschijnlijk was er toch iets echt fouts aan die pc..
PC's crashen niet zomaar:P. Windows crasht niet zomaar:P, misschien was er een grapjas? Of is dit ge?dit? Of een of andere ICT'er had z'n eigen programmas op die PC gezet (er zat toch vista op deze pc's?) waardoor er een fout kwam:P.
Maar de openingshow was idd goed geslaagd!
13 augustus 2008 20:08
-
leviathan
Nou, toch mogen deze foto's bij mij op de epische wall of fame. Hier valt imo niet veel op te zeggen. Maar het is wel een mooi plaatje.
14 augustus 2008 01:32
-
Account verwijderd
Het kan wel degelijk echt gebeurd zijn, hoe vaak kom je wel niet eens tegen dat een pc problemen heeft met het werkgeheugen, want kapot blijkt te zijn oid. Als het vrij nieuwe pc's zijn kon het zijn dat ze daar nog niet achter zijn.
Of denk maar eens aan een driverfout die die beamer moet aansturen, kan toch wel gemakkelijk..
Maar ik vind 1 fout van al die honderde beamers in dat stadion te verwaarlozen hoor.. :O
Ach.. het is wel een grappig gezicht :P
14 augustus 2008 10:40