Inderdaad erg nutteloos om vista op een ps3 draaiende te krijgen maar wel tof dat ie het voor elkaar heeft gekregen. Post van moderaters die leden dissen op reactie hebben trouwens ook geen meerwaarde!! of verwijder het desbetreffende topic want die heeft zeker geen meer waarde aan dit forum!
10 augustus 2008 16:55
luccey
Wel leuk dat het hem gelukt is maar wat heeft hij er nou eigenlijk aan? Maar het zou dus ook moeten lukken om XP op een ps3 te krijgen neem ik aan? Dan wil ik wel is zien hoe 'langzaam' dat gaat.
[quote]Post van moderaters die leden dissen op een antwoorden hebben trouwens ook geen meerwaarde!![/quote]Oh nee? Volgens mij wel hoor. Namelijk om het forum overzichtelijk en ' schoon' te houden. En als je daar problemen mee hebt moet je naar een 'jongeren community' gaan en niet naar een 'Windows community'.
10 augustus 2008 17:00
justy
Dit is echt een leuk en goed forum maar als je leden gaat dissen slaat helemaal nergens op en zoals jij aangeeft moeten ze dus het topic verwijderen, want dit soort topics zijn juist zeer vervuilend, en hebben geen enkele meerwaarde voor tweak. ik ben iets te oud voor een jongere community mischien iets voor bepaalde moderaters?
10 augustus 2008 17:08
arjan_sa
Xp zou ongeveer even snel moeten draaien:P.
de cores (8?) van de PS3 worden niet allemaal gebruikt aangezien je er een emulator overheen draait. Dan kan je wel verwachten dat het langzaam gaat...
[offtopic]Mods dissen leden niet, ze geven iets aan... En in een topic zouden dingen kunnen zitten met waarde, alleen die ene post had het dus niet.. Wat jij dus deed slaat ook nergens op en vervuilt het topic al helemaal. 1 hele post die gaat om jou, en een ander die 1 nuttige zin heeft en voor de rest Bshit...[/offtopic]
10 augustus 2008 17:51
erwin_w
[mod]Ik proef hier toch wat irritatie van Justy ;)
Helaas zijn wij genoodzaakt om leden die berichten plaatsen en zich niet (willen) houden aan de regels te wijzen op hun misstap(en) e.d.
Door een bericht of topic compleet te verwijderen kunnen wij dit als staff niet duidelijk genoeg overbrengen naar de poster.
En op deze manier kunnen we andere leden toch nog even op het hart drukken niet zomaar dingen te gaan posten die geen meerwaarde bieden op het topic o.i.d. (per PM zou wel kunnen maar dan komt dit niet bij iedereen over)
Wij hebben ook liever dat we niet overal op hoeven te reageren, dit scheelt ons wel werk maar helaas lukt dat tot op heden nog steeds niet en zullen we dat op deze manier moeten blijven voortzetten.
Oh ja, en laten we een ieder respecteren met wat ze doen ongeacht de leeftijd en of ze lid zijn of bij de staff behoren.[/mod]
Nu weer ontopic blijven graag en berichten over het wel of geen nut hebben van 'dissen' worden verwijderd
10 augustus 2008 17:55
justy
i rest my case
10 augustus 2008 18:04
masterwillems
[quote=118462]
Je hebt er i.d.d vrij weinig tot niks aan, maar door zulke dingen te doen komt de technologie wel steeds verder.
Dus waar ze het doen? Om te kijken of het kan.
En als je weet dat het kan, waarom? "because we can."
10 augustus 2008 18:11
jaspervh
die heeft gewoon tijd teveel.
10 augustus 2008 23:02
vixsta
Wat ik niet snap is dat hij zo sloom is, een ps3 heeft 8 cores (eigenlijk 7 maar de ene wordt niet gebruikt) van 3,2ghz, waarom is hij dan zo sloom?
11 augustus 2008 21:53
msuper
[quote=118547]
Omdat er met een emulator vista op is gezet!
11 augustus 2008 22:02
Account verwijderd
[quote=118547]
Vista wist zowieso geen raad met die 8 cores als hij er zonder emulator ooit op zou komen..
12 augustus 2008 08:23
arjan_sa
Die 8 cores kan je niet vergelijken met een 'gewone' Intel CPU... Alsof je appels en peren vergelijkt.
Die cores werken anders, dus moesten ze er een Emulator overheen draaien (waardoor er maar 1 core werkte) zodat die cores wel de taal van de huidige PC spraken..