PSP Downgrade
Topic gesloten
augustus 2008
-
sonyw810iHalllo, Iedereen
Ik heb een psp Met Versie 3.90 Firmware erop staan maar nu moet ik terug naar V1.50 Want ik heb een soort Programa en die doet het aleen maar op V1.50 Firmware. Dus Weten jullie een goeie Downgrade voor mijn psp. Voor de Rest heb ik gezocht op internet maar daar komen best wel moeilijk Want ik ben een beetje een noob op PSP Gebied. Dit zijn verdere Details:
Sony PSP (Slim).
Firmware:3.90.
Groetjes Sonyw810i
07 augustus 2008 14:42 -
erwin_wNou beste Sonyw810, het lijkt mij dat je nu lang genoeg als lid aanwezig bent om te weten dat het hier om TweakWindows gaat en niet om TweakPSP.
Voor dergelijke vragen kan je beter je antwoorden gaan zoeken op een PSP-forum en niet op een Windows-forum.
Een PSP heeft geen Windows als OS dus ik vermoed dat je hier weinig antwoorden zal ontvangen.
Ook gaat het hier om illegale zaken m.b.t. het downgraden van software, dit wordt nl. altijd gedaan om spellen via de memory-stick te kunnen spelen en dat is niet officieel, spellen behoren immers via de UMD-disk gespeeld en afgespeelt te worden.
Ik wacht nog heel even met het sluiten van dit topic, ben benieuwd hoe andere hierover denken.
PS. omdat je zegt dat je een noob bent met PSP lijkt het mij al helemaal niet verstandig om de software te downgraden omdat je grote kans maakt dat de PSP 'bricked' en dan heb je er helemaal niets meer aan.07 augustus 2008 14:54 -
ikkus1ste hit op Google "psp 1.50 downgrade": [url]http://www.hackaday.com/2005/09/28/how-to-psp-2-00-to-1-50-downgrade/[/url]
EDIT: Ik zie net dat 1.50 niet zomaar op de PSP Slim kan, hiermee wel trouwens: [url]http://www.downloadsquad.com/2008/02/16/introducing-dark-alexs-time-machine-for-psp/[/url]. Dit programmatje downgrade de firmware niet maar kan je PSP bijv.. in "1.50 modus" zetten, werkt perfect voor bijv. homebrew software.07 augustus 2008 15:06 -
erwin_wToch een slotje omdat het om illegale zaken gaan m.b.t. het aanpassen van de firmware van een PSP en hetgeen geen Windows OS betreft.
[mod]Topic Lock[/mod]07 augustus 2008 18:49