Over de systeemeisen van GTA 4 zou ik me niet zo druk maken. De GTA serie kennende maken ze het altijd wel zo dat hij minimaal op low te spelen valt met een pc van 1 tot 2 jaar oud. Kijk je naar San Andreas, Vice City, GTA 3.. Allemaal zijn ze te spelen met een pc van 1 tot 2 jaar oud op de dag dat het spel uitkwam. Ja de engine zal zwaarder worden, maar computers worden ook beter. Dus ik denk dat als je een goede pc hebt van zo een 1 tot 2 jaar oud dat hij het dan gemakkelijk moet kunnen trekken
Kan een noob statement zijn, maar we kunnen toch niet meer voordat er dingen bekend zijn..
08 augustus 2008 10:23
arjan_sa
@Soemie, ik verwacht eigenlijk wel ongeveer hetzelfde maar omdat de technologie de laatste 2 jaar zo snel is gegaan verwacht ik eigenlijk dat je met een pc van een jaartje terug het spel zou kunnen spelen omdat de technologie opeens zo snel is gegaan (denk aan de prijs van 1 gig ram ddr2).
Volgens mij zijn de vereisten voor high te vergelijken met assassins creed, maar AC kon ik spelen op m'n oude 7300GSje met alles op het 2e balkje (daar heb je geen med en high:P) dus ik maak me niet veel zorgen:).
Ik verwacht iig dat ik GTA op z'n minst op med zou kunnen spelen...
Hoe dan ook, ik kan niet wachten, helaas zal dat wel moeten want het spel komt pas in november uit. Althans, dat zeggen ze...
@Hieronder, ik hoop dat je gelijk hebt(A), ik twijfel er niet aan;)
08 augustus 2008 12:39
masterwillems
[quote]Althans, dat zeggen ze...[/quote]
Rockstar is altijd wel precies met release dates dus ik verwacht het niet dat ze hem gaan uitstellen, en uitstellen, en uitstellen. Ook omdat ze hem alleen maar hoeven over te zetten van de console naar de PC en dat ze voor de rest geen nieuwe moddels, textures, voice acting enz er in hoeven te stoppen.