-
zone
Eindelijk:d
06 augustus 2008 19:41
-
masterwillems
Yep, nog een paar maanden wachten en we kunnen de straten van liberty city opnieuw onveilig maken (6)
06 augustus 2008 19:54
-
louwrens
kewl, release paar dagen na me verjaardag :P
06 augustus 2008 20:01
-
zone
[quote=118330]Inderdaad , heb het reeds eens gespeeld op xbox 360 GEWELDIG SPEL !!
06 augustus 2008 20:01
-
brusse
Dit is al oud nieuw echt GTA Fans weten dit allang dat hij ook voor de PC uitkomt dit is al bekent gemaakt toen het spel uit kwam voor de Xbox 360 en PS3
06 augustus 2008 20:31
-
lbjornl
Afwachten voor de specs .... Die gaan ook niet al te min zijn geloof me ;).
06 augustus 2008 20:41
-
masterwillems
[quote=118335]
Als ze de code goed in elkaar hebben geknutseld hoeft dat niet eens zo heel erg te zijn ;) laten we eerst maar de systeem eisen afwachten :), ik hoop hem iig een beetje normaal te kunnen spelen :P.
06 augustus 2008 20:48
-
arjan_sa
eindelijk:). Ik wachtte al een tijdje voor dit spel!
@hieronder, ik heb al lekker 3 spellen origineel:P en een film:)
06 augustus 2008 21:07
-
raymus
Fap Fap, prachtig mooi ik denk dat dit bij mijn collectie originele spellen komt, dan heb ik er al 2 orgineel:D
06 augustus 2008 21:44
-
masterwillems
grote jongens dat jullie ook spellen origineel kopen ;)
06 augustus 2008 22:33
-
stephan90
Ik had al zo'n vermoeden dat dit eraan zat te komen :P
Alleen maar beter
07 augustus 2008 00:34
-
msuper
Jessss Lekker dan:D!!
Eindelijk is het zeker dat GTA 4 uitkomt voor de pc en al heel snel dus:D Maar de specs voor je pc die je nodig hebt is dus nog niet bekent?:(
07 augustus 2008 09:57
-
nickk
De specs kan ik niet vinden, maar waarschijnlijk als je ook goed San Andeas kan spelen zal dit ook wel kunnen :P.
Kan niet wachten tot hij uit is :P:)
07 augustus 2008 10:36
-
masterwillems
[quote=118345]
Het is al meerdere keren voorbijgekomen maar de specs zijn ook nog niet openbaar gemaakt, en of je San Andreas goed kan spelen ja of nee heeft er helemaal niks mee te maken omdat ze met een nieuwe engine (de R.A.G.E. engine "Rockstar Advanced Game Engine" ) hebben gemaakt.
En omdat er nog geen een pc game is uitgebracht met die engine weten we ook niet hoe zwaar hij zal zijn voor op de pc.
07 augustus 2008 10:59
-
wesley123
[quote=118346]Ik denk dat hij nog wel redelijk licht zal zijn, als dat niet zo is hadden veel mensen hier gewenst dat take two wel degelijk door ea werd overgenomen. EA staat namelijk bekend om het maken van lichte spellen met mooie graphics, zie need for speed. Ik denk dat een 256 mb videokaart en 512mb geheugen genoeg zal zijn om hem te kunnen spelen.
07 augustus 2008 11:59
-
masterwillems
Dat slaat natuurlijk ook niet echt veel op Wesley, EA is een uitgever en heeft ook ontwikkelings studio's maar die hebben voor zover ik weet altijd de engines van andere ontwikkelings studio's gebruikt.
Battlefied? Engine gemaakt door DICE.
Crysis? Engine gemaakt door Crytek (ookal is die engine niet zo licht.)
The Sims, Engine gemaakt door Maxis.
Sportgames: Unreal 2 engine dus gemaakt door Epic Games.
Aankomentde sportgames: Unreal 3 engine, dus ook gemaakt door Epic Games.
En zo kan ik nog wel door gaan, EA is een uitgever en of een engine licht is heeft er helemaal niks mee te maken wat de uitgever is. Dat heeft er mee te maken wat de ontwikkelaar wil met de engine.
07 augustus 2008 12:12
-
leviathan
Ik ga er zeker niet vanuit dat GTA IV 'licht' gaat worden. Kijk, dat GTA:VC lichter was dan GTA 3 kwam voornamelijk door een beter gescripte engine, en die games scheelden visueel ook niet zoveel van mekaar. Maar als je nu de sprong tussen de 3-serie en deel 4 bekijkt (ik noem het geen stap maar een spong ja), is die al vele malen groter.
GTA IV ziet er goed uit en is in eerste instantie gemaakt voor de PS3 en X360 en deze game wordt enigzins gepoort. Verwacht dus niet een licht spelletje.
Verwacht meer iets in de richting van Assassin's Creed. Die game heeft de stap namelijk ook al gemaakt. Al moet ik zeggen, dat Assassin's Creed wel veel te overdreven zwaar was. Volgens mij was die poort niet zo clean. Maar mijn woorden zijn dat GTA IV dichter bij Assassin's Creed in de buurt zal komen kwa requirements dan bij GTA: SA.
En dat bod van EA op Rockstar was zeker weten niet om ze te helpen om een mooi 'licht' spelletje te maken. Maar gewoon om mee te kunnen profiteren van de ongelofelijke opbrengst die er ongetwijfeld aan zat te komen.
07 augustus 2008 12:57
-
wesley123
Ik verwacht echt niet dat het erg gaat worden maar het zal zeker wel heftiger worden dan sa. Zoals je zegt door de engine dat vice city lichter was dan 3. In dat geval zou 4 dus helemaal niet zo zwaar zijn als je ziet wat we de laatste 5 jaar hebben bereikt met hardware en software.
07 augustus 2008 13:44
-
leviathan
Nee ik elimineer dat standpunt juist door te zeggen dat GTA:VC en GTA 3 kwa graphics erg dicht bij mekaar lagen en dat GTA:VC gewoon beter in mekaar zat waardoor GTA:VC uiteindelijk lichter was. Dit zal imo zeker niet het geval zijn bij de stap van GTA: SA naar GTA IV.
07 augustus 2008 14:26
-
masterwillems
[quote=118352]
Omdat ze dus een andere engine gebruiken die er veel mooier uit ziet dan san andreas maar ook zwaarder zal zijn dan san andreas.
Dat het misschien te vergelijken zal zijn met Assasins Creed vind ik nog niet zo'n hele slechte (al heb ik zelf Assasins Creed nog nooit gespeeld.) Ik weet wel wat de systeem eisen zijn.
07 augustus 2008 21:27
-
Account verwijderd
Over de systeemeisen van GTA 4 zou ik me niet zo druk maken. De GTA serie kennende maken ze het altijd wel zo dat hij minimaal op low te spelen valt met een pc van 1 tot 2 jaar oud. Kijk je naar San Andreas, Vice City, GTA 3.. Allemaal zijn ze te spelen met een pc van 1 tot 2 jaar oud op de dag dat het spel uitkwam. Ja de engine zal zwaarder worden, maar computers worden ook beter. Dus ik denk dat als je een goede pc hebt van zo een 1 tot 2 jaar oud dat hij het dan gemakkelijk moet kunnen trekken
Kan een noob statement zijn, maar we kunnen toch niet meer voordat er dingen bekend zijn..
08 augustus 2008 10:23
-
arjan_sa
@Soemie, ik verwacht eigenlijk wel ongeveer hetzelfde maar omdat de technologie de laatste 2 jaar zo snel is gegaan verwacht ik eigenlijk dat je met een pc van een jaartje terug het spel zou kunnen spelen omdat de technologie opeens zo snel is gegaan (denk aan de prijs van 1 gig ram ddr2).
Volgens mij zijn de vereisten voor high te vergelijken met assassins creed, maar AC kon ik spelen op m'n oude 7300GSje met alles op het 2e balkje (daar heb je geen med en high:P) dus ik maak me niet veel zorgen:).
Ik verwacht iig dat ik GTA op z'n minst op med zou kunnen spelen...
Hoe dan ook, ik kan niet wachten, helaas zal dat wel moeten want het spel komt pas in november uit. Althans, dat zeggen ze...
@Hieronder, ik hoop dat je gelijk hebt(A), ik twijfel er niet aan;)
08 augustus 2008 12:39
-
masterwillems
[quote]Althans, dat zeggen ze...[/quote]
Rockstar is altijd wel precies met release dates dus ik verwacht het niet dat ze hem gaan uitstellen, en uitstellen, en uitstellen. Ook omdat ze hem alleen maar hoeven over te zetten van de console naar de PC en dat ze voor de rest geen nieuwe moddels, textures, voice acting enz er in hoeven te stoppen.
08 augustus 2008 12:42