-
duncank
Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik dus echt waardeloze berichtgeving van Tweakwindows.
Okej, gekopieerde berichten zijn goed, maar plaats bij zo'n bericht in ieder geval de link erbij waar we moeten zijn.
1 link voor download
1 link voor registratie als beta-tester.
Toevallig weet ik waar ik moet zijn, maar bij berichten waarbij ik dat niet weet is t toch een stuk lastiger.
Ik bezoek deze site regelmatig, maar erger me hier toch vaak aan..
01 augustus 2008 20:51
-
erwin_w
Je hebt gelijk dat er op zijn minst een correcte link mag zijn, wel wordt er een vermelding gemaakt naar een email-adres (ieso (at) microsoft.com) voor aanmelding.
Jou omschreven reactie komt bij mij niet geheel netjes over, alsof jij de perfecte persoon bent die nooit fouten maakt.
Wij proberen berichten correct te valideren en soms kan het voorkomen dat er dergelijke foutje doorheen sluipen.
Als jij je hier zo vaak erger, waarom meld je dat dan niet bij de staff, daar zijn wij immers voor, wij kunnen dat dan weer doorspelen naar de berichtgever zodat deze het alsnog kan aanpassen.
En als jij weet waar je moet zijn, waarom dan niet een kleine moeite doen om dit hier als aanvulling te vermelden.
Let wel, ik begrijp jou reactie maar jou frustratie anders vermelden komt lang niet zo 'agressief' over op andere leden.
01 augustus 2008 21:16
-
nickk
[quote]1 link voor registratie als beta-tester[/quote]
Wilt u meedoen, dan kunt u een e-mail sturen naar ieso (at) microsoft.com waarin u aangeeft waarom u die fantastische betatester bent waar Microsoft niet omheen kan.
01 augustus 2008 21:20
-
jaspervh
[quote=118171] Ik heb al ff een mailtje heengestuurd :P
01 augustus 2008 23:01
-
jensen
als die IE8 beta 2 maar niet zo slecht is als beta 1
02 augustus 2008 11:59
-
jerx
IE sucks zo wie imao :P Firefox of Opera zijn sneller en veel makkelijker in omgang
[mod]Deze post heeft geen enkele meerwaarde in dit topic![/mod]
04 augustus 2008 11:11