Videokaart probleem
Topic gesloten
juli 2008
-
louwrens[quote=117815]
[offtopic]Een sweex cker :#[/offtopic]
ik zou wel een goede voeding uitkiezen, de voeding is wel het belangrijkste in je pc. vage voeding erin -> hele pc kan stuk gaan, vraag maar aan Roy92 ;)
26 juli 2008 23:51 -
arjan_saZo'n voeding maakt je pc niet uit zichzelf stuk, misschien heeft hij lopen OC'en of is er een keer stroom uitgevallen en weer aangegaan waardoor er iets mis is gegaan met die voeding. Een voeding laat pctjes niet automatisch boem doen. Doet'ie dat wel, dan heb je garantie:P.
De TS wilde een 350 watt voedinkje kopen, ik zei dit alleen om aan te geven dat voedingen helemaal niet zo duur zijn;)
[size=8]Voor 60,- heb je een 600watt OCZ voedinkje[/size]
[offtopic]Die van mij was geen sweex, ik heb 'm ook niet gekocht hoor:P[/offtopic]
@Hieronder, wtf heb jij het over, gaat niet om jouw. Boeit me ook niet wat jij hebt en niet hebt27 juli 2008 09:12 -
msuper[quote=117825]
Ik heb helemaal geen sweex voeding27 juli 2008 11:48 -
kyenteiVideokaart zit erin & werkt. Echter is er nu weer een probleem, mijn beeld is een stuk blauwer. De kleurensettings staan op highest en de settings veranderen in de nVidia opties/beeldscherm opties halen ook niet zo veel uit.
Screenshot maken zal denk ik ook niet veel uithalen28 juli 2008 14:29 -
masterwillems[quote=117880]
Nou misschien wel, als het er bij ons normaal uitziet dan kan het aan je beeldscherm liggen.
Wat me trouwens doet denken, controleer eens je kabel (bij de aansluitingen stekker naar kabel - kabel naar stekker) beweeg daar eens een beetje terwijl je pc aan staat.
Kan zijn dat je kabel stuk is.28 juli 2008 14:43 -
kyenteiNevermind, ik heb de oplossing. De convertor van mijn beeldscherm naar videokaart aansluiting was overleden, gelukkig heb ik een andere.
Kortom, alles werkt. Lockje please?
Ohja, videokaart is awesome! En draait op 300W, lekker puh xD28 juli 2008 14:53 -
masterwillems[quote]Lockje please?[/quote]
U vraagt wij sluiten.
[mod]Topic-Lock[/mod]28 juli 2008 14:56