Nieuwe kast > Recom
juli 2008
-
arjan_saHee,
[Plan]
Ik ben van plan een nieuwe behuizing aan te gaan schaffen. De Recom Backdraft en ik vroeg me af of dit een goede beslissing is.
Ik ben niet zo heel bekend met maten mbt PC's en Mobo's dus ik vroeg me af of mijn huidige dingen erin zullen passen.
[img]http://www.mypcrevolution.com/bmz_cache/8/8b37540ce3cdb5a184ae9513de9ceb33.image.178x200.jpg[/img]
[Mijn PC]
Het gaat om deze pc met alles erop en eraan.
Ook dacht ik even aan de airflow van deze kast maar in verschillende reviews op het internet stond dat deze goed in orde is.
[Goeie keuze?]
Is het trouwens een goeie keuze of zijn er betere kasten (gaming kasten) voor dezelfde prijs(60,-).
Het is een ATX kast (midi?) dus mijn mobo zou er in moeten passen maar ik vroeg me af of mijn voeding etc. hier ook in passen.
Alvast bedankt:).
[size=8]Kort vraagje beetje offtopic, wordt er bij een behuizing een voeding meegeleverd? Nee toch?[/size]
[size=8][color=grey]Ik wist niet waar ik dit topic moest plaatsen dus maar onder cooling en modding gezet[/size][/color]22 juli 2008 14:19 -
jerxHier wat extra info, er word btw geen extra voeding bijgeleverd. Je hardware moet zover ik het zie er wel makkelijk inpassen.
Zelf heb ik geen ervaring met deze kast, maar al zijn de reviews over de kast goed op het internet, dan wist ik het wel ;)22 juli 2008 15:59 -
louwrensvolgens de Asus site is het mobo een ATX, kast is ook ATX -> dat past:)22 juli 2008 18:51
-
arjan_saoke mooi:D
Dan ga ik denk ik voor deze (fraaie) kast:)!22 juli 2008 19:11 -
dummiedoosjehey!
toevallig, heeft een kammeraad precies dezelfde kast.
opzich is hij vrij groot qua omvang
het enige wat bij hem aan de mindere kant is, is het open draaien de deurtje.. waarvan (bij hem) het sluitings systeempje vrij snel stuk was.. en als je er met een stoel zit vervelend om een CD in te doen, steeds dat klepje open en dicht( irriterend bij games met 5 dvd'tjes!! =P
verder een hele mooie ruime kast, ziet er ook mooi uit vanaf de zijkant.
succes ermee!
PS: en nee, vaak worden er geen voedingen mee geleverd na mijn weten!23 juli 2008 21:44