Windows Movie Maker HD
Topic gesloten
juli 2008
-
reinout95[quote=117584]Even een reactie op jullie alle bij (Louwrens en Masterwillems):
Louwrens: Dan krijg ik een andere revolutie (van 100x29 naar 90x19 bijvoorbeeld)!
Masterwillems: Movie Maker staat bij Basic en Movie Maker HD bij premium en ultimate.
En dan ook nog een reactie op Luke-11 (zijn laatste bericht tot nu toe):
Dat bedoel ik inderdaad en dat wil ik ook! Dat is vast een Prt Sc van WMM HD?21 juli 2008 14:22 -
masterwillems[quote]Masterwillems: Movie Maker staat bij Basic en Movie Maker HD bij premium en ultimate.[/quote]
Klopt maar aangezien jij het in HD wilt opslaan (wat dus niet kan als je Homa Basic hebt.) Waren we tot de conclusie gekomen dat je of, een upgrade moest doen naar Home Premium, of moest kijken voor een ander programma.
[quote]Dat is vast een Prt Sc van WMM HD[/quote]
Dat is idd een print screen van Windows Movie Maker HD.21 juli 2008 14:38 -
erwin_wBeste TS-er, ben je er nu achter waar het probleem nu zit?
Er zijn al diverse antwoorden gegeven m.b.t. de HD-functie in de versie van Vista.
Alles Vista-versies hebben Movie Maker maar alleen de Premium en de Ultimate-versies hebben de mogelijkheid voor HD.
Meer info is te vinden op de site van VistaInfo, kijk een stuk naar onderen in die tabel en zie daar, de mogelijkheden van HD.
Wat mij nu niet echt duidelijk wordt, wat wil je nu precies nu je deze antwoorden weet?21 juli 2008 14:52 -
reinout95Erwin_w: ik denk het wel. Bedankt allemaal. Topic mag worden gesloten.
Indien andere nog ide?n hebben: pm naar mij!21 juli 2008 14:57 -
erwin_wNou, dan sluiten we bij deze op verzoek van de TS-er
[mod]Topic Lock[/mod]21 juli 2008 15:38