Windows Movie Maker HD
Topic gesloten
juli 2008
-
reinout95Ik ben opzoek naar Windows Movie Maker HD. Gisteren hebben we een nieuwe HD Cam gekocht en ik wil daarmee HD films maken en bewerken.
Ik heb al heel lang achter Google gezeten en op Microsoft.com maar ik kom er niet uit. Microsoft geeft geen mailadres vrij voor deze vraag en daarom weet ik nog steeds niet of hij te downloaden is of niet.
Het maakt niet uit of er nu direct bij het downloaden moet worden betaald of achteraf!20 juli 2008 15:24 -
keitaroWindows Movie Maker HD is nog niet officieel uit zover ik weet.20 juli 2008 15:32
-
blacksorcererhttp://www.microsoft.com/windows/windows-vista/features/movie-maker.aspx
Zo te zien is het dus een functie die in Vista HP en Ultimate zit, en dus niet los te verkrijgen is. (Ik heb het zelf maar even vluchtig bekeken, dus lees even die pagina.)20 juli 2008 15:53 -
masterwillems[quote=117536]
Het is al wel uit, maar alleen voor mensen die Windows Vista Ultimate hebben of Windows vista Home Premium.
Ik weet alleen niet of hij te downloaden is (je kan de nieuwste movie maker downloaden want bij mij staat er ook geen *HD* achter ofzo)
Van de Microsoft site:
[quote]Millions of people are now enjoying high-definition (HD) television in their homes. Now, using the Home Premium and Ultimate Windows Vista editions, you can edit content from high-definition cameras that support the HDV format. You can also edit native MPEG-2 content, the format used in commercial-release DVDs. HD content can be published to Windows Media HD for playback on PCs and on the Xbox 360 video game and entertainment system. Windows Media HD can preserve high-definition quality while reducing overall file size, conserving hard-disk space.[/quote]20 juli 2008 15:54 -
unknownAls je windows vista HP of Ultimate hebt, dan heb je moviemaker hd al, ook al staat er alleen moviemaker!20 juli 2008 17:45
-
amahlAls je Windows vista hebt windowslogo (START) staat onder in zoeken typ moviemaker en je hebt m
PS: ultimate heb ik duss ik weet niet of het bij de andre versies is20 juli 2008 18:04 -
reinout95[quote=117544]
'k Heb Home Basic.
Ik ga van de reactie van Keitaro uit en wacht af...20 juli 2008 18:09 -
keitaro[quote=117548]
Daar heb je weinig aan. Ik zat er schijnbaar naast want andere leden + mijn collega hier zeggen dat Movie Maker HD al uit is. Maar alleen voor Premium of Ultimate.
Als je Basic hebt heb je helaas geen Movie Maker HD.
Wel kan je een upgrade van je Basic naar Premium aanschaffen oid om dat te krijgen ;)
Of 1 van de vele andere software.20 juli 2008 18:13 -
reinout95Weet iemand dan nog goede andere HD software's zoals Movie Maker HD?20 juli 2008 18:19
-
arjan_saSony Vegas Pro (niet gratis) en ook iets ingewikkelder tenzij je gewoon standaard moviemaker dingen doet zoals knippen en plakken.20 juli 2008 18:22