Haha ik snap niet waaorm ze nou zo schaars zijn in de vooraad, want veel verkopen is toch juist veel geld verdienen? Of ben ik nou gek?:P
14 juli 2008 23:29
arjan_sa
ja, maar weinig hebben terwijl veel mensen het willen zorgt voor meer reclame, meer verkopen, meer mensen in de rij, massahysterie en uiteindelijk meer geld te verdienen:P.
Ik ga de mijne iig uit belgi? halen:P.
14 juli 2008 23:30
raymus
Haha ik zie dat je in belgi? dus ook gewoon losse verkoop hebt, ik ken er een paar die halen hem uit itali? weg, omdat ze daar toch op vakantie zijn.. Dan zit je wel met je garantie toch?
14 juli 2008 23:33
arjan_sa
Dan zit je idd met garantie, maar ik betaal liever 520 euro voor een ipod dan 1200 voor een abbonement waarbij de ipod 1 euro kost:P En met simlock..
14 juli 2008 23:35
raymus
[quote=117226] Ja oke daar heb je gelijk in maar dan moet je dus met de garantie met service point Apple in Belgi? bellen... En hem daar dus ook naar toe sturen, want ik heb ergens gelezen dat je hier bij de Nederlandse Apple service point geen toestellen aannemen die niet een contract met T-mobile hebben, oftewel simlock vrije toestellen worden niet aan genome, en ook daar zat mijn collega mee aangezien hij al 2 mobiele telefoons op zak heeft met abbo's van rond de 50-, :P
14 juli 2008 23:38
arjan_sa
dat is dus beetje raar van apple.
Als hun product kapot is mogen ze niet zeggen: Want jij hebt joune uit een ander land gekocht dus we maken hem niet.
Stel je koopt in de blokker (van nigeria, weetikveel:P) een autotje, en die blijkt in NL niet te werken. Dan mag je in de blokker van NL hem laten fixen aangezien het onder dezelfde naam (filiaal) zit, en het dus dezelfde bedrijf is..
En ik heb ergens gelezen dat ze dit niet mogen vanwege EU wetten, maargoed. Dan rijd ik wel in een uurtje naar belgi?:P. Ookgoed