Ik heb sinds een paar dagen een samsung syncmaster 2232BW (22" breedbeeld) aan mijn pc hangen, alleen ik heb een probleempje. Het scherm heeft een d-sub & een dvi aansluiting, ze werkten allebij naar behoren! Ik had de pc aangesloten op dvi, maar door stroomuitval werd de pc uitgeschakelt.
Als ik het scherm nu op dvi aansluit krijg ik een zwart beeld & knippert het lampje! In de faq van samsung staat dat je de monitor dan opnieuw aan moet sluiten en de pc overnieuw op moet starten, dit had bij mij totaal geen nut en alleen bij d-sub krijg ik nu beeld!
11 juli 2008 18:46
rax
Ik heb ook een soortgelijk probleem gehad met mijn, via dvi aangesloten, scherm. Het hielp bij mij om het scherm enkele minuten van de stroom af te halen en daarbij ook van de computer los te koppelen (pc dan ook uitzetten.)
11 juli 2008 18:53
unknown
Thanks rax, het werkte! Met nadruk op werkte :p
Ik had de stroom een nachtje afgekoppeld, en de kabels, toen werkte het, totdat ik de d-sub kabel er ook weer bij in stopte, dus nu wordt het weer een nachtje wachten :S Niet echt handig van samsung.... is er geen andere manier?
12 juli 2008 08:13
easyboarder
heb je het probleem nu nogsteeds?? Zoja, dan heb ik maar 1 woord: Garantie. niet verder aan klooien en samsung z'n werk laten doen.
12 juli 2008 12:03
gerbenkwakkel
Ja toch? Gewoon garantie-werk van maken, het moet gewoon werken! Gewoon terug gaan!
12 juli 2008 14:21
unknown
hmm ja lekker makkelijk, ik heb hem namelijk besteld bij azerty, en de retourkosten moet je zelf betalen ;)
12 juli 2008 14:43
gerbenkwakkel
Jup das het risico wat je loopt he!
[offtopic]MENSEN LEES DE VOORWAARDEN EERST ALS JE IETS KOOPT!!![/offtopic]
12 juli 2008 15:04
unknown
Hij is niet kapot! Het is bekent bij samsung, alleen bij mij duurt het een hele nacht om dat ding overnieuw ingesteld te krijgen. Dus kom niet aan met opsturen want dat is puur geldverspilling, ik dacht dat we hier samen naar een oplossing konden zoeken, opsturen kan ik zelf ook wel!
12 juli 2008 15:13
sjz
Je zegt dat het probleem terug begon nadat je de D-subkabel erin stak. Is dit nodig? Moet die kabel erin?
12 juli 2008 15:13
unknown
Moet niet, liever wel! Maar ik vind het raar dat je bij de d-sub poort gewoon zomaar aan kunt sluiten, en bij dvi de stroom etc af moet koppelen. Dat moet toch anders kunnen ?