Re: Tom's MSN Bot
Topic gesloten
juli 2008
-
ikkusEr was al een complete tutorial hierover die ik heb gepost een half jaar geleden ofzo.09 juli 2008 20:39
-
bram94Mijn excuses. Dan als dat al was09 juli 2008 21:18
-
louwrens[quote=116869]
voordat je wat upt, eerst kijken of het er al is!09 juli 2008 21:43 -
raymus[quote=116870] Ja maar dit is ook enig sinds taak van de admin, ik weet het je kan het nooi onthouden, maar dat hoort bij validatie lijkt mij? Of valideren jullie alleen of het geen spam is en eventuweel verbode dingen?09 juli 2008 21:58
-
vixstatja, ik had een keer Windows sneltoetsen geupload vervolgens weer iemand, en nu net weer iemand:S
zou wel wat beter gecheckt mogen worden!09 juli 2008 22:04 -
unltdHet is niet dat de admins ( waar er maar 3 van zijn ) hier fulltime op het forum zijn, daarvoor zijn de members die zulke dingen opmerken, een PM sturen naar een admin, die het dan oplost..09 juli 2008 22:33
-
blacksorcerer[quote=116868] Het is prima dat je dat meldt, maar doe dat dan a.u.b. de volgende keer in een PM aan een admin, dan weet je zeker dat het aankomt en dat we het ook kunnen aanpassen (de admins kunnen niet ieder topic lezen/bijhouden). Vergeet tevens niet een hyperlink naar jouw upload te zetten, want anders moeten wij honderden tools en tutorials gaan doorzoeken voor de juiste upload ;)
[quote=116872] Bij het valideren kijken we in eerste instantie of de content gevaar oplevert (virus/spam) en de hyperlinks erin correct zijn en niet leiden naar gevaarlijke of verkeerde sites. Daarnaast kijken we naar de inhoud zelf of die fatsoenlijk uitziet en niet vol zit met fouten of onduidelijk is.
Het controleren of een upload al bestaat is erg moeilijk en heeft daarom een veel lagere prioriteit. Want het zou inhouden dat alle admins alle uploads zouden moeten kenne, of dat er een systeem zou moeten zijn dat duplicate uploads zou kunnen detecteren, maar dat laatste is ook praktisch onmogelijk omdat er andere namen/omschrijvingen/uploadlocaties worden gebruikt en soms uploads in meerdere categori?n opduiken.
Natuurlijk willen we dat voorkomen en hopen daarbij vooral op de hulp van de leden. We stellen het dan ook z??r op prijs dat uploaders van tevoren even nagaan of de upload niet reeds bestaat en dat leden die een duplicaat tegenkomen een PM sturen (inclusief links naar de uploads) aan een admin daarover.
In afwachting van een link naar de vorige (uitgebreidere?) upload, verzoek ik jullie dit topic niet vol te spammen over deze post.09 juli 2008 22:51 -
raymusDit is de upload die ikkus toen der tijd heeft gemaakt;) http://tweakwindows.nl/tutorials/utilities/1039/MSN-bot.html Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt zodat dit topic dicht kan...09 juli 2008 23:18