Welke videokaart?
Topic gesloten
juli 2008
-
vistareadyHallo na al die topics over wie wat heb enzo heb ik er nog 1 bijgemaakt.Het gaat over wie wat voor videokaart heefd en waarom.
Dit is mijne
Radeon hd 3650
Ik heb hem omdat de kwaliteit prijsvergelijking goed is
je hebt hem al voor 60 euro. En dit zijn zijn specs
Merk ATI
Type ATi HD 3650
Interface PCIe x16
Fabrikant ATI
Type Chipset RADEON HD 3650
Aantal chips 1x
Geheugen 512 MB
Kloksnelheid - Chip 725 MHz
Geheugencontroller 128-bit
Type geheugen DDR2 | 128-bit
SLI / CrossFire
HDCP
DVI-I uitgangen 2x
TV-out
Video-in
Gebruikt 2 inbouwslots
Uitvoering verpakt Retail
[mod]Topictitel gewijzigd van 'WELKE VIDEOKAART!!!!!' naar 'Welke videokaart?', overbodige hoofdlettters en uitroeptekens zijn absoluut niet gewenst, lees de regels!
Een beetje meer inzet voor een topic als dit wordt ook van je verwacht, dat dit topic geen lange levensduur had is dan ook niet gek...[/mod]07 juli 2008 00:25 -
sjz[offtopic]Doorgaans zit ik meestal niet te zagen, maar... Ik denk dat je de Regels eens moet doorlezen, een topictitel mag nooit in hoofdletters zijn en zoveel uitroeptekens is ook volstrekt onnoodzakelijk. :|[/offtopic]
Hebben we hier het hardwareprofiel niet voor dan?
Intel GMA X3100 144Mb :P Onboard (H)
nVidia Geforce NX (van MSI) 7300 PCI-e... Tja, niet echt meteen de beste, maar gezien ik nauwelijks game eigenlijk ruim voldoende. (H)07 juli 2008 00:30 -
kyenteiSorry, ik vind het super oninteressant om te weten wat voor videokaart jullie allemaal hebben, da's wel het laatste wat ik wil weten.07 juli 2008 00:36
-
leviathan[mod]Opsomtopics zonder duidelijke en uitgebreide argumentatie gaan op slot, dus zorg er voor dat dit topic nog enig nut heeft. Vooral omdat er ook al zoiets als een hardwareprofiel bestaat. Als dit topic hier niet aan gaat voldoen gaat het alsnog op slot.[/mod]07 juli 2008 02:29
-
arjan_sa7300gs, omdat ik toen nog niet wist wat een vidkaart was:).
Nu weet ik het wel maar ik heb het geld er niet (meer) voor (gitaar+versterkers zijn duur:().
Ik koop de 8800GT (alpha dog) later aangezien de 9xxx serie niet zo heel verschillend is(behalve qua prijs).
Ik overweeg nog wel de Ati485007 juli 2008 10:11 -
unltd[quote=116750]
Reageer er dan ook niet op.07 juli 2008 10:28 -
raymusNutteloos topic, van mij mag hij dicht... Ten eerste al een onnodig groote topic titel.. Dan ten 2e als je het allemaal zo graag wilt weten moet je kijken op hardware profiel... Ten 3e nog even en ik moet laten zien wat voor broodrooster ik heb... -_-"07 juli 2008 10:54
-
arjan_sa[offtopic]@Raymus
Vertel! Waar koop jij je sinasappelen?[/offtopic]07 juli 2008 11:16 -
kyentei[offtopic]@Arjan_sa&Raymus: Ik kan jullie wel vertellen waar ik mijn appels vandaan haal. Maar da's niet boeiend. Laten we een topic openen over onze voeding! :D[/offtopic]07 juli 2008 11:25
-
erwin_w[mod]Dit topic gaat dus echt verder nergens over en er wordt niet gereageerd zoals het hoort.
Ook het nut van dergelijk topics vind ik ver te zoeken, vooral omdat alles al wordt uitgelegd in de hardware-profielen voor diegene die ze ingevuld hebben dan en voor diegene die dit nog niet gedaan heeft wordt dit eens de hoogste tijd.
Dus kijk de volgende keer eerst eens verder dan je neus lang is en open niet zomaar een opsom-topic van wie heeft wat in zijn computer zitten.
Daarom een slotje op dit topic.[/mod]
[color=blue] Topiclock [/color]07 juli 2008 11:52