Ik heb een probleem, Als ik gewoon op bureaublad ben horen ze mij op Teamspeak prima en als ik in de game zit horen ze mij vaag,ruisende stem en ze horen alles wat er op de achtergrond gebeurt. Ik heb al aan wat instellingen gezeten maar het werdt alleen maar slechter.
Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Gamer
Alvast, Bedankt
06 juli 2008 12:16
vosruben
Welke microfoon of headset heb je?
06 juli 2008 12:19
stimo
Trust
06 juli 2008 12:21
louwrens
mss "Wat U Hoort" (of What U Hear" ) als mic ingesteld?
X-Fi + mic + Vista = wil niet. aangezien jij XP gebruikt, zo alles goed moeten wezen:) welke driver gebruik je eigenlijk?
heb je de cd gebruikt, of via de CL site de nieuwste driver gedownload? emo-fix, alweer. zucht
06 juli 2008 12:51
arjan_sa
Je hebt 'm goed aangesloten neem ik aan?
Heb je de X-FI opstart console? Kijk of daar alles in orde is. (Die x250 van je, is dat een 5.1 set?)
06 juli 2008 12:52
stimo
Ja ik heb hm goed aangesloten. Ja ik heb de X-Fi opstart console. Ik neem aan van wel dat het daar goed staat ik heb verder nergens aan gezeten. En ik zou ook niet weten wat ik zou moeten veranderen. Die x250 is een 5.1 set ja maar ik gebruik meestal mij headset.
06 juli 2008 12:58
leviathan
En heb je bij je teamspeak instellingen ook wel je geluidskaart geselecteerd staan? Vaak staat deze op iets wat door windows geregeld wordt.
06 juli 2008 13:00
stimo
Ja, Want eerst dee me microfoon het helemaal niet maar daar voor had ik hardware test gedaan en dat dee ik vorige keer ook en toen had ik ook dat gezeur maar ik kan geen systeemherstel doen omdat ik gisteren xp opnieuw heb geinstalleert. En gisteren had ik het probleem al.
06 juli 2008 13:06
leviathan
En je zei dat je nog niets ingesteld had toch? Ook niet bij je x-fi settings? Nou die staan van nature vaak helemaal niet goed, dus ik zou die toch nog maar eens grondig nalopen.
06 juli 2008 13:41
stimo
Ik had nog niet aan x-fi settings gezeten maar welke zou ik kunnen veranderen..
06 juli 2008 14:11
leviathan
Neem de mixer eens goed onder ogen zou ik zeggen, maar laat het daar niet bij. Kijk ook verder of er nog addertjes onder het gras kunnen liggen. En tot slot moet je ook nog even bij je configuratiescherm van windows kijken of dat alle instellingen ook daar succesvol zijn doorgevoerd.