-
sparky
Ben ik wel mee akkoord. Als ik game stoort het mij ook niet echt met die kleine advertenties.
Zolang ze maar geen tussenfilmpjes of "te" opvallende advertenties plaatsen is het goed voor mij.
En als de advertenties wat opbrengen, nja, wieweet wel wat prijsverlaging voor de games? Lijkt me ook nog een voordeel.
05 juli 2008 17:52
-
masterwillems
zolang het maar niet word dat als je in de 2e wereld oorlog aan het schieten bent een plaatje krijgt te zien van de nieuwste dell pc.
waar ik het wel goed vond was splinter cell chaos theory, er mocht misschien wat meer variatie in (was alleen maar AXE voor zover ik weet) maar het was wel zo geplaatst dat het "realistisch" was.
06 juli 2008 10:19
-
vixsta
Alleen is het soms irritant als je bijvoorbeeld geluid in een advertentie te horen krijgt:S
maar voor de rest is het wel handig, want ik heb er zelf ook wel wat games door gevonden;)
06 juli 2008 12:47
-
druipsnuit
ik vind het zelfs realiteit verhogend voor een game. Maar idd het moet wel op een goede manier getoond worden
06 juli 2008 16:18
-
bram94
Ik vind het wel handig soms. Zeker als het een game is die mij interesseerd.
06 juli 2008 16:23
-
kyentei
Als ze de reclame niet in zo'n vierkant 'google ads' pakketje stoppen aan de zijkant, maar ?cht in de game verwerken is het goed te doen. Als ze overal, net als bij websites, van die blokjes plaatsen met de ads... dan zal ik dat spel niet spelen =p
06 juli 2008 17:05