Re: Dode pixels zoeken + sommige herstellen
Topic gesloten
juli 2008
-
whatsupHallo..
Bedankt voor de tip..
Ik had last van een luiepixel.en in mijn geval was die groen.
Door voorzichtig met een brildoekje,waar wat vloeistof (alchol) in zit
over de pixel te wrijven (Masseren) kwam die toch weer in actie.
Je kan naar de winkel terug gaan,maar dan zeggen ze doodleuk,
daar geven we geen garantie op.
04 juli 2008 07:42 -
bram94Dat ligt er vaak aan hoelang je garantie duurt. Als de garantie verlopen is zeggen ze dat je gewoon pech hebt.04 juli 2008 09:01
-
lbjornlLees wikipedia maar eens wat er allemaal bijstaat van de garantie ;). Heb het upgeload dus zal het wel weten...04 juli 2008 11:49
-
sjzBen benieuwd of dit programma mij verlost van een "vaste pixel" (bij mij in de kleur rood). Het is echter niet zo vervelend, gezien die zo klein is... :p04 juli 2008 14:37
-
stephan90Zodra ik weer thuis ben zal ik het eens proberen :P
Heb namelijk een klein rood pixeltje in de rechter
bovenhoek waar ik me aan begin te ergeren...04 juli 2008 14:43 -
sjzBij mij is het gelukt! Ongeloofelijk gewoon! Het programma zelf deed niets, ik liet de achtergrond om de 250 ms veranderen van kleur (kan je instellen in het programma).
Dat deed niets, maar terwijl ik die zo bezig liet doen volgde ik de tip op van Whatsup, maar dan zonder alcohol en met gebruik van zo'n brillen-doekje... Ik wreef gewoon, de pixel weigerde, ik gaf wat meer druk en blijf over de pixel wrijven en opeens was die weg :o Hierbij dus zeker 5 sterren voor Whatsup & het programma.04 juli 2008 14:47
mei 2009
-
shadowGoedendag allen,
Heb de programma geprobeerd en (volgens mij) ben ik 2 groene vaste pixels kwijt gwoon even opstarten en keihard de kleure late wisselen..
Hartelijk dank :D:D18 mei 2009 17:08 -
nickkGeachte Shadow,
Topic-bumpen is niet toegestaan op TweakWindows.nl. Als er in een topic een maand niks wordt gepost, is dit topic (1)afgerond, (2)TS'er heeft er geen zin meer in, (3)TS'er weggegaan e.d.
Als je toch een topic, deze van bijna een jaar geleden!!, omhoog haalt 'nodig of onnodig omhoog halen' zien wij dat als topic-bumpen.
Gezien je nieuw lid bent op TweakWindows.nl, veel plezier hier, maar:
- Lees de regels
- help ook nog even door
[mod]Topic Lock[/mod]18 mei 2009 17:14