-
kyentei
Ik heb al even zitten googlen enzo, maar dit is ?cht niet mogelijk in windows vista, of wel soms?
Waar ik ook op zoek ("change text" "start button" vista zijn mijn zoekwoorden) ik vind geen guide voor windows vista
Ps. Ik gebruik de classic windows style (95/98/2000) voor mijn windows.
Ik wil het gewoon graag veranderd hebben (in niks.. eigenlijk, alleen een spatie.. dat je alleen 't vlaggetje ziet)
'K hoop dat iemand bruikbare informatie heeft.
Bij voorbaat dank
02 juli 2008 03:06
-
bram94
02 juli 2008 07:57
-
keitaro
Voor Vista is dit niet mogelijk aangezien die geen tekst in de start button heeft staan.
Officieel gezien is het ook geen start button meer in Vista.
In XP kan je het wordt 'start' gewoon vervangen door een spatie.
02 juli 2008 08:59
-
kyentei
[quote=116310]
Zoals vermeld in mijn TS. Ik gebruik de classic style dus er zit wel degelijk tekst op mijn startknop.
't maakt mij verder niet zo uit wat in xp wel zou kunnen, ik wil 't gewoon in vista. En aangezien er nog allemaal troep uit windows95 in vista zit, lijkt het mij dat dit toch wel mogelijk had moeten zijn.
02 juli 2008 13:17
-
tobiasvs
Maar bij de Classic-theme in Vista moet het toch kunnen? Aangezien het in het Frans nog steeds D?marrer is dat er staat bij Vista, zou het toch ergens als waarde in een of andere explorer-file moeten staan lijkt me. Dus moet het aan te passen zijn met ResHack, of ligt dat aan mij?
02 juli 2008 13:28
-
kyentei
[quote=116348]
Alles wat ik met Reshack open, krijgt een printertje met vraagteken erbij. Aka. "Onbekend bestand"..
Het zou moeten.. maar hoe? Op google staat niks
02 juli 2008 13:30