-
zebez
Hallo,
Ik zit met een probleem, MOHAA (Medal of Honour start op, zie ik dan een grijs scherm (wat ik voorheen had) en sluit dan af, op dat moment zou de trailer moeten beginnen maar hij sluit gewoon af.
Ik weet neit wat ik hier aan moet doen, ik heb alles geprobeert, main maps verwijderen, verwijderen en opnieuw installeren (nadat de mohaa map is verwijdert) drivers geupdate, en tot slot nog een NOCD patch geprobeert.
Ik ben ten einde raad.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Bij voorbaat dank.
24 juni 2008 13:04
-
leviathan
MOHAA is een EA game he? Volgens mij hebben die vaak troubleshoot-opties achter in het boekje staan voor dit soort problemen (schijnt vaker bij EA games voor te komen). Vaak wordt het intro met een of ander commando overgeslagen.
24 juni 2008 18:56
-
bilaltje
Beste,
Ik had vroeger ook zo'n probleem en heb ik me videodriver geinstaleerd en hij werkte weer misschien is dat de oplossing..
25 juni 2008 09:21
-
lbjornl
Je bedoeld toch medal of honor allied assault? Normaal gezien krijg je nog een soort console te zien wt er mis is gegaan tijdens het opstarten. Ik heb vroeger een speciaal programma moeten instaleren voor het spel te kunnen laten werken. Het is ook al een oud spel hea! Zoals je aegya Fishics hebt (zoiets in de aard) heb je ook zoiets voor MOHAA maar ik weet niet juist welk het was.
25 juni 2008 10:46
-
stephan90
Ik had bij Battlefield 2 precies hetzelfde probleem toen ik pas m'n nieuwe pc had. Ik ben op google gaan zoeken naar "Crash to Desktop" en er bleken meerdere mensen te zijn met EA games die hetzelfde probleem hadden. Ik ben toen via de Website van EA hulp gaan vragen en binnen een weekje was het opgelost. Ik weet niet meer precies waar het aan lag, en ik heb die mails ook niet meer. Maar ik raad je aan gewoon EA hierover te mailen en volgens mij moet het probleem dan wel opgelost zijn
25 juni 2008 12:08