Kunt u eens klikken op de eerste link, zijnde "Als u de technische gegevens van het foutenrapport [...]"
23 juni 2008 10:39
product
screentje maken?
23 juni 2008 10:45
masterwillems
lijkt me wel, maar waarom heb ik zo'n groot gevoel dat dit een illigale versie is, en zo leuk is deze game ook weer niet hoor, had hem een uurtje gespeeld en vond het daarna wel best.
23 juni 2008 11:38
product
Nou, ik heb hem net pas geinstalleerd, wil kijken hoe leuk 't is
23 juni 2008 11:43
mac
Ik vind hem wel leuker dan Soldier Of Fortune II. Veel leuker zelfs.
Alleen soms in SP (Single Player) gedeelte is het saai.
23 juni 2008 11:45
keitaro
[mod]Ontopic blijven mensen![/mod]
23 juni 2008 11:48
sjz
Ja, graag een screentje maken... ;) Hoe ga je anders tonen waar ik een paar posts terug om gevraagd heb? ;)
Edit: betreft dit een illegale kopie? In dat geval is het goed mogelijk dat er een bestand of iets dergelijke ontbreekt. Bovendien mag je geen topics openen dat over illegale zaken gaat. :|
23 juni 2008 15:07
leviathan
Heb je al geprobeerd het spel te updaten? Niet zo gek lang zoeken bracht als resultaat dat er al een patch uit is voor SoF3. Een volledige changelog staat er helaas niet bij dus ik weet niet of het ook nog andere dingen fixed naast displayproblemen.
Verder gaven zoekresultaten op het dll bestand erg veel cracks als resultaten, dus als je een crack gebruikt ligt het waarschijnlijk daaraan en zul je met de originele cd/dvd moeten spelen.
23 juni 2008 15:31
masterwillems
mijn oordeel, je hebt gewoon een verkeerde versie gedownload (wat ik ook deels kan opvangen uit jou reactie)
[quote]Nou, ik heb hem net pas geinstalleerd, wil kijken hoe leuk 't is [/quote]
en zul je er och echt zelf achter moeten komen hoe je dit fixed