Spellen op Samsung soul en Samsung G600
juni 2008
-
iwan9Hallo tweakers..
kevinvn en ik lopen nu al weken met een probleem...
we hebben de samsung soul en de samsung g600..
maar als wij spellen er op willen zetten, dan geeft hij aan:
bestand niet ondersteund...
terwijl het wel samsung spellen zijn?:S
weet iemand hoe dit kan en wat de oplossing is want we hebben weinig ervaring met spellen zetten op mobieltjes..
By the way: de samsung soul heeft abonnement van T-Mobile en de samsung g600 heeft abonnement van Tele222 juni 2008 03:36 -
vistareadyJe moet bestanden downloaden met de juiste extentie maar ik weet de extendie van de games.Dus even googlen
Als je niet weet wat extensie is.Extensie ik bijvoorbeel.doc .rar .vbs22 juni 2008 06:49 -
rubenusIk heb zelf een E900 en met een samsung gaat java toepassingen wat omslachtig. Ik moet bellen naar het nummer *#9998*5282#. Vervolgens moet je gaan naar "Install Midlet". Het kan zijn datd e codes hetzelfde zijn, maar hoogst waarschijnlijk zijn ze anders. Raadpleeg google voor deze codes, want voor de G600/ U900 weet ik ze niet.22 juni 2008 10:53
-
unknownJe hebt hiervoor JAD maker op je pc nodig. Sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben met dezelfde naam, een .JAR en een .JAD bestandje sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus, en kopi?er de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan!22 juni 2008 14:28
-
iwan9als ik het nummer wil bellen staat er : geweigerd door netwerk ??:S
weet iemand wel de code van de samsung soul want ik zoek me lazerus hier op google23 juni 2008 11:16
juli 2008
-
pascallo1490kijk eens hier:
http://blackrabbit2999.blogspot.com/2008/05/samsung-soul-u900.html
het is al1 wel engels!
later15 juli 2008 16:03